Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDonát Orsós Megváltozta több, mint 10 éve
1
GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. Sugatagi Gábor : A magyar fogyasztó preferenciái a politikai ígéretek piacán 2010. február 17.
2
2 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. Újautó-értékesítések 2004 és 2007 között Közép-Európában éves átlag (darab / százezer lakos) Forrás: ACEA
3
3 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. Hiteltörlesztéssel, illetve banki megtakarítással rendelkezők Közép- Európában (a 15 éven felüli lakosságban, %) Forrás: GfK Hungária, FMDS 2008 MagyarországCsehországSzlovákiaLengyelország n.a.
4
4 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. A materiális jólét uralkodó helyzete az értékekben Forrás: Eurobarométer 2009. ősz Magyarország Csehország Szlovákia Lengyelország A gazdasági növekedésnek akkor is előnyt kell élveznie, ha ez károsan hat a környezetre – az állítással teljesen egyetértők, illetve azt elutasítók különbsége (%)
5
5 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. A materiális jólét uralkodó szerepe az időfelhasználásban Forrás: Eurostat – Comparable Time Use Statistics, 2005 Magyarország Szlovénia Észtország Foglalkoztatott férfiak időfelhasználása (heti átlag, óra) Németország
6
6 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. Borús valóságérzékelés – a jövedelmeknél Forrás: Eurobarométer survey on poverty and social exclusion, 2009. MagyarországCsehországSzlovákiaLengyelország A háztartás havi jövedelmére gondolva mennyire fedezi az háztartása szükségleteit (%)
7
7 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. Borús valóságérzékelés – az életszínvonal megítélésénél Forrás: Eurobarométer survey on poverty and social exclusion, 2009. MagyarországCsehországSzlovákiaLengyelország 1-től 10-ig tartó skálán, amelyen 1 azt jelenti, hogy nagyon szegény, 10 pedig azt, hogy nagyon gazdag, melyik írja le legjobban háztartása helyzetét (%)
8
8 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. Borús valóságérzékelés – az általános jólét megítélésében Forrás: Eurobarométer survey on poverty and social exclusion, 2009. MagyarországCsehországSzlovákiaLengyelország Azon a környéken, ahol Ön lakik, élnek szegények? (sok szegény van - %)
9
9 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. Jóléti problémák megoldása - az állam feladata Forrás: Eurobarométer survey on poverty and social exclusion, 2009. MagyarországCsehországSzlovákiaLengyelország Véleménye szerint elsősorban kinek a feladata a szegénység megelőzése vagy csökkentése (%)
10
10 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. A társadalom érdeklődésével találkozó üzenetek
11
11 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. A társadalom érdeklődésével (nem) találkozó üzenetek
12
12 GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. A társadalom érdeklődésével találkozó üzenetek A 2010-es kampány (eddig) legerősebb vitáját kiváltó kérdései: -nyugdíjrendszer reformja (svéd rendszer bevezetése) -ingatlanadó bevezetése
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.