Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMárton Kozma Megváltozta több, mint 10 éve
1
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Kéttanítós modellel történő integrált oktatás Szarvason „ Amikor a változás szele fúj, Egyesek védőfalakat építenek, Mások szélmalmokat” / Kínai közmondás/ Závogyán Judit
2
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Óvoda 3 telephelyen: -Damjanich utcai -Dózsa utcai -Zöldpázsit úti Általános Iskola 2 telephely: - Fő tér 3. - Kossuth u. 43. Az intézmény szerkezeti felépítése
3
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt ▬2006-ban Nyertes HEFOP 2.1.6.-os pályázat:Nyertes HEFOP 2.1.6.-os pályázat: „Sajátos nevelésű tanulók együttnevelése Szarvason” Az intézményAz intézmény jelentős anyagi erőforráshoz jutottjelentős anyagi erőforráshoz jutott pedagógus továbbképzések lehetősége megnőttpedagógus továbbképzések lehetősége megnőtt tárgyi feltételek javítása – 3 fejlesztő szobatárgyi feltételek javítása – 3 fejlesztő szoba hordozható számítógépekhordozható számítógépek projektorokprojektorok szemléltető eszközökszemléltető eszközök fejlesztő eszközök kerültek beszerzésrefejlesztő eszközök kerültek beszerzésre Fordulópont
4
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt 3 egyéni fejlesztő szoba 1. osztály iskolaotthonos formában
5
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Fejlesztésben résztvevő tanulók DIFER eredményei
6
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Az eredményesség feltételei Meggyőződésem: Ha a fenntartó meghallgatja a szakmát. elfogadja javaslatait. támogatja a szakma újító elképzeléseit, annak tudatában, hogy ez hatékony lesz. Ha a nevelőtestület képes és hajlandó a változtatások megvalósítására, időt-energiát nem kímélve, tevékenyen dolgozva létrehozni az inkluzív iskolát, a kompetencia alapú programcsomagokkal Ha a szülők meggyőzhetők az együttműködés fontosságáról, valamint Ha az intézmény kap megerősítésként olyan szakértői támogatást, amilyet mi kaptunk Vargáné Mező Lillától és a Pedagógiai Intézetektől „Akkor abból minden: Gyerek, szülő, pedagógus, intézmény, de akár egy város, megye és régió is eredményesen profitálhat.” DE! A program sikerességét nagymértékben késleltetheti, gátolhatja az az intézményvezetés aki ebben nem elkötelezett AZ AKI GÁTAKAT ÉS NEM SZÉLMALMOKAT AKAR ÉPÍTENI! Bár – a szelet nem lehet megállítani!
7
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Álmodtam az éjjel, egy erdő ment kézen fogva, Egy egész erdő, és minden fa fogta a másik kezét. Réten ballagtak, hegyen kapaszkodtak, s egyik fa sem engedte el a másik kezét. EGY EGÉSZ ERDŐ
8
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Projekt megnevezése: 21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció (TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap, az Európai Regionális Fejlesztési Alap és a Magyar Állam társfinanszírozásával valósul meg. „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Köszönöm a figyelmüket! Závogyán Judit e-mail:zavogyan@gmail.com
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.