Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaSarolta Mezeiné Megváltozta több, mint 10 éve
1
MLE MFB 2005. október 7. Szabadka – Szerbia és Montenegro
Az ipari parkok és a logisztikai központok, mint a Duna-Tisza-Körös-Maros Eurorégió esélye és jövője Európai fő közlekedési úthálózat és azok fejlesztési tervei Dr. Ruppert László, ügyvezető igazgató KTI – Közlekedéstudományi Intézet Kht.
2
Tartalom Gazdasági növekedés – közlekedés Közlekedési munkamegosztás
Hálózatfejlesztés (TEN-T, Helsinki folyosók, TINA hálózat)
4
A közlekedés növekedése az EU 25-ben
Forrás: Eurostat
5
Főbb adatok az EU-25 közlekedéséről (2002)
7,5 millió személy a szállítási ágazatban (ebből 32% a raktározás, elosztás, rakodás, logisztika, stb. területén); A háztartások jövedelmük 14%-át költik közlekedésre (745 milliárd Euro); Áruszállítási teljesítmény: 4764 tkm/fő – ebből: 72% közút, 16,4% vasút, 6,0% belvízi közlekedés, 5,6% csővezeték. Forrás: Eurostat
7
Gazdasági növekedés az M5-ös autópálya mentén (I.)
8
Gazdasági növekedés az M5-ös autópálya mentén (II.)
9
Közlekedési munkamegosztás az EU-15-ben (személy)
Forrás: Eurostat
10
Közlekedési munkamegosztás az EU-15-ben (áru)
Forrás: Eurostat
14
Source: EWERS-TEGNER (CEMT)
20
Az összberuházás megoszlása a TEN-T költségvetésében (1998-2001.)
23
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.