Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDonát Tamás Megváltozta több, mint 10 éve
1
Az elektronikus kereskedelem formái
2
B2B (business to business) A B2B piacoknak három típusát különböztethetjük meg: a vevők által létrehozott, az eladók által létrehozott, valamint a „semleges” piacokat
3
EDI EDI (Electronic Data Inerchange) a számítógépes rendszerek szabványos adatcseréjét jelenti. Az EDI adatbiztonsági tényezői Az EDI adatvédelmi kérdései XML (eXtesinble Markup Language) ebXML (Electronic Businesss using eXtensible Markup Language)
4
B2C B2C (business to consumer)vállalkozás a végső felhasználó számára kínálja áruját. 'click and mortar' virtuális vállalatok FMCG (Fast Mooving Consumers Good) könyvet, cd-t árusító online boltok
5
Elektronikus piactér Elektronikus piacterek (eMarketplace) olyan portálok, amelyek vállalati ügyfeleket céloznak meg.
6
C2C A C2C (consumer to consumer) típusú kapcsolatrendszer a végfelhasználók között létrejövő kereskedelem.
7
További e- kereskedelmi szegmensek A B2A (business to administration), A C2A (consumer to administration) Az A2A típusú elektronikus kapcsolatrendszer
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.