Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az elektronikus kereskedelem formái. B2B (business to business) A B2B piacoknak három típusát különböztethetjük meg: a vevők által létrehozott, az eladók.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az elektronikus kereskedelem formái. B2B (business to business) A B2B piacoknak három típusát különböztethetjük meg: a vevők által létrehozott, az eladók."— Előadás másolata:

1 Az elektronikus kereskedelem formái

2 B2B (business to business) A B2B piacoknak három típusát különböztethetjük meg: a vevők által létrehozott, az eladók által létrehozott, valamint a „semleges” piacokat

3 EDI EDI (Electronic Data Inerchange) a számítógépes rendszerek szabványos adatcseréjét jelenti. Az EDI adatbiztonsági tényezői Az EDI adatvédelmi kérdései XML (eXtesinble Markup Language) ebXML (Electronic Businesss using eXtensible Markup Language)

4 B2C B2C (business to consumer)vállalkozás a végső felhasználó számára kínálja áruját. 'click and mortar' virtuális vállalatok FMCG (Fast Mooving Consumers Good) könyvet, cd-t árusító online boltok

5 Elektronikus piactér Elektronikus piacterek (eMarketplace) olyan portálok, amelyek vállalati ügyfeleket céloznak meg.

6 C2C A C2C (consumer to consumer) típusú kapcsolatrendszer a végfelhasználók között létrejövő kereskedelem.

7 További e- kereskedelmi szegmensek A B2A (business to administration), A C2A (consumer to administration) Az A2A típusú elektronikus kapcsolatrendszer


Letölteni ppt "Az elektronikus kereskedelem formái. B2B (business to business) A B2B piacoknak három típusát különböztethetjük meg: a vevők által létrehozott, az eladók."

Hasonló előadás


Google Hirdetések