Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

UIP igazgatói bizottsági ülés 2011.03.30 Hamburg Beszámoló Franz Kaminski Waggonbau Hungária Kft MVME taggyűlés Budapest, 2011. május 19. Előadó: Szabó.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "UIP igazgatói bizottsági ülés 2011.03.30 Hamburg Beszámoló Franz Kaminski Waggonbau Hungária Kft MVME taggyűlés Budapest, 2011. május 19. Előadó: Szabó."— Előadás másolata:

1 UIP igazgatói bizottsági ülés 2011.03.30 Hamburg Beszámoló Franz Kaminski Waggonbau Hungária Kft MVME taggyűlés Budapest, 2011. május 19. Előadó: Szabó Csaba ügyvezető

2 UIP ig. biz ülés, HH 2011.03.30 MVME-tagygyűlés, Budapest, 2010.05.19 Programpontok 1. szept. 15-i ig. biz. ülés jegyzőkönyvének elfogadása 2. nov. 23-i és márc. 28-i igazgatótestületi ülésről 3. „Az új UIP” munkabizottság állapotjelentése 4. műszaki koordinátor kiválasztása 5. UIP-Kongresszus: helyzetjelentés 6. UIP költségvetési sarokszámok 2010/2011 7. iparági önszabályozás 8. UIP műszaki bizottságok jelentései 9. új munkacsoport: “Economic Impact” 10. GCU/AVV - közös munkabizottság jelentése - UIP munkacsoport-jelentés 11. RSRD² és TAF TSI - RSRD²: prezentáció - munkacsoporti jelentés

3 UIP ig. biz ülés, HH 2011.03.30 MVME-tagygyűlés, Budapest, 2010.05.19 „Az új UIP”

4 UIP ig. biz ülés, HH 2011.03.30 MVME-tagygyűlés, Budapest, 2010.05.19 Az „ÚJ UIP” időterve a) nemzeti szervezetek véleményeinek összegyűjtése 2011. április-május b) új működési szabályzat elkészítése és bemutatása a nemzeti szervezetek számára 2011. május c) az új működési szabály elfogadása a nemzeti szervezetek részéről: 2011. május 31. d) végső elfogadás 2011. szeptember 30 (Bern) e) adott esetben rendkívüli közgyűlés, kifejezetten az új alapszabály jóváhagyására

5 UIP ig. biz ülés, HH 2011.03.30 MVME-tagygyűlés, Budapest, 2010.05.19 GCU/AVV-munkacsoport GCU-fórum helyét a munkacsoport teljességgel átveszi. Nemzeti szervezetek országonként gyűjtsék össze a GCU- részes tagjaik esetleges észrevételeit, javaslatokat országos szinten összegyűjtve továbbítsák a munkacsoporthoz. A nemzeti szervezetek tudatosítsák a GCU-részes tagjaikban a GCU-tagdíj időben befizetésének szükségességét, mert a fizetési késedelmek okán a GCU a fizetési felszólítások helyett felfüggesztéssel, illetve kizárással él a nem fizetőkkel szemben. A járműadatok feltöltésében is jelentős elmaradások vannak, minden érdekeltet ezen a fórumon is kértek az adatfeltöltések mihamarabbi elvégzésére.

6 UIP ig. biz ülés, HH 2011.03.30 MVME-tagygyűlés, Budapest, 2010.05.19 RSRD 2 -projekt I. –új, és egységes járműadat- és futásteljesítmény- kezelő, nyilvántartó, és adatcsere-rendszer –Az RSRD² segítségével tudja az üzembentartó a járműre vonatkozó (a) műszaki, (b) karbantartási és (c) adminisztratív járműadatokat a jármű használatában részes felek számára továbbítani, valamint a VV-ok által szolgáltatott futásteljesítmény-adatokat a teljesítményszámításhoz összegyűjteni. –RSRD² várhatóan az egységes, hiteles járműinformációs adatbankká válik

7 UIP ig. biz ülés, HH 2011.03.30 MVME-tagygyűlés, Budapest, 2010.05.19 RSRD 2 -projekt II. a nemzeti szervezeteknek a tagság (illetve az egyéb, az országban érintett szervezetek) felé körültekintően prezentálniuk kell az RSRD 2 -t, egyértelműen képviselni kell, hogy az RSRD 2 lesz a meghatározó iparági szereplők, illetve a magánüzemeltetők nagy része által választott egyedüli és kizárólagos információforrás a kocsikkal kapcsolatosan lobbi-tevékenység, hogy minél több piaci szereplő ezt a rendszert válassza, az esetleges alternatívák lehetőség szerinti kizárása.

8 UIP ig. biz ülés, HH 2011.03.30 MVME-tagygyűlés, Budapest, 2010.05.19 ECM-helyzet Új európai szabályozás várhatóan 2011. júliusától. 445/2011/EU rendelet (EU HL-L 122), 2011. május 10. Keretszabályozás, hazai alkalmazás? (NKH?) A továbbításban részes vasútvállalatok a járműhöz hozzárendelt ECM-et (létezés, bejelentés) ellenőrizhetik. Németországban a meglévő országos szabályozás az ECM fogalmát nem ismeri, az üzembentartó korlátlan felelősségét érvényesítik.

9 UIP ig. biz ülés, HH 2011.03.30 MVME-tagygyűlés, Budapest, 2010.05.19 ECM-helyzet II. További lépésekként az ERA ágazati akkreditációs sémát (SAS) (2011. június) és ECM alkalmazási irányelveket ad ki, országos munkaértekezleteket szervez a tagállamok számára az ECM-kérdés magyarázata és egységes értelmezése végett (2012), a tanúsító szervezeteket egységes hálózatba fogja az ECM-irányelv harmonizált alkalmazása érdekében

10 UIP ig. biz ülés, HH 2011.03.30 MVME-tagygyűlés, Budapest, 2010.05.19 Műszaki bizottságok „Infrastruktúra” munkacsoport Néhány érdekes szám a kerékpártengelyek meghibásodási statisztikáiból: –Kerékpárok darabszáma az európai teherkocsi- állagban: 1,6 millió –Éves össz-futásteljesítmény: 50 milliárd km –Fáradásos tengelytörések száma (1994-2010): 16 db –Hőnfutásos tengelytörések száma 2006-2008: 30- 38 db

11 Köszönöm figyelmüket!


Letölteni ppt "UIP igazgatói bizottsági ülés 2011.03.30 Hamburg Beszámoló Franz Kaminski Waggonbau Hungária Kft MVME taggyűlés Budapest, 2011. május 19. Előadó: Szabó."

Hasonló előadás


Google Hirdetések