Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája
2012. április 24.
2
CÉLOK ÉS MŰKÖDÉS AZ MLSZ-EN BELÜL
A BIZOTTSÁGI RENDSZER CÉLOK ÉS MŰKÖDÉS AZ MLSZ-EN BELÜL MLSZ-en belül 23 bizottság dolgozik 2010 őszén kezdte el működését a Marketing és Média bizottság Célja, hogy az MLSZ marketing és a kommunikáció osztályt támogatása stratégiai irányok meghatározásával.
3
MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG
Balogh Gabriella Kassay Lili Szabó László Kovács Tibor Simon Zoltán Schrankó Péter
4
MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG
A BIZOTTSÁG LEGFŐBB EREDMÉNYEI 2011-BEN
5
CSR Image kutatás stratégia MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG
FŐBB PROJEKTJEK 2012-BEN CSR Image kutatás Szponzorációs stratégia
6
EGYÜTTMŰKÖDÉS A BIZOTTSÁG ÉS A KLUBOK KÖZÖTT
Nyitni szeretnénk a klubok felé. Feltárni, megismerni a lokális problémákat, amelyen központilag tudunk segíteni. Klubok nélkül nem tudjuk elérni céljainkat, közösen kell együtt dolgozunk.
7
MARKETING KLUB CÉLJA CÉLJAINK Segíteni egymást
Esettanulmányokat ismertetni Képezni magunkat Ismerjük meg egymást Üzenni a közvéleménynek
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.