Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAdél Fülöpné Megváltozta több, mint 10 éve
1
„Közös megjelenés egyéni arculat!” A Gödöllői Turisztikai Régió Programfejlesztési Terve 2005-2007
2
HERITOUR célja a Gödöllői Régióban A turista látogatások növelése időben és létszámban A Gödöllői Régióban a turisták által elköltött összegek megduplázása
3
Követelmények Technológiai követelmények Személyi követelmények Forráskövetelmények
4
Kulcskérdések Rövid távú kérdések: Bízom-e eléggé az általam elvégzendő munka sikerében? Hogyan fogjak hozzá?
5
Kockázatok? AA mai világban kikerülhetetlen, de csökkenthető PPorlasztott költségvetés alkalmazásával, KKözös honlap használattal, ÖÖsszehangolt marketinggel, JJó értékesítési munkával, stb…
6
Javaslataim Tematikus és földrajzi összehangolódás Intenzívebb információ csere Internet használat növelése Kreatív szemlélet
7
A termékfejlesztés szemlélete A meglévő értékek helyzetbe hozása a megélhetőség és a versenyképesség fokozása céljából. Új programok menedzselése, partnerség szervezéssel Iniciáló projektek / akciók kezdeményezése, Regionális szintű / nemzetközi hatású projektekben való részvétel, illetve azok támogatása,
8
Gyakorlati megvalósítás A munka a HERITOUR partnerek részvételével tartalmilag tovább gazdagodik, „töltődik” kész termékekkel projektötletekkel, melyhez a programgazdák biztosítják a már konkrét finanszírozási részletekkel ellátott ajánlatokat a nagyközönség részére.
9
Módszertani áttekintés Rendezvények LátnivalókSzolgáltatások
10
Platformok Alulról építkező regionális adatbázis/vonzerő fejlesztés (tematikus, menedzselő támogatás) 1. Lokális termékek fejlesztése avagy „gyökerekre” építő fejlesztés (kultúra, vallás, néphagyományok) 2. Nemzetközi programok fejlesztése (késztermék / helyszín / kommunikáció)
11
Feladatok Meglévő termékek fejlesztése Adatbázis/ Marketing / Sales Új termék kifejlesztése Költésre bátorító programok - nagyrendezvények –(Grassalkovich Kultúra- és Bor Ünnep) Turisztikailag gyenge települések feltárással együtt járó támogatása, (Alternatív program ajánlatok.)
12
Adatgyűjtés/adatbányászat 1.Magyar Turizmus Rt /testre szabott kérdőívek/ felvitele a honlapra. 2.Internetes adatbázis építés a kérdőívekből. Meglévő kérdőívek besorolása. A meglévő adatok strukturálása a célkitűzésnek megfelelően.
13
A honlap a valóság virtuális modellje Tulajdonságaiban tükröződik a programban résztvevők: Tulajdonságaiban tükröződik a programban résztvevők: hozzáférési hierarchiája tematikus ajánlatai kiemelt ajánlatai turisztikai affinitása Superuserek Mikro-régiók Települések Szolgáltatók
14
Az alulról építkező adatbázis modellje a GKRTE honlapján A superuser koordinátori, ellenőrzési és marketing feladatokat lát el. Egyéb jogosultsági szintekkel rendelkezők feladata a minőségi adatszolgáltatás és információ biztosítása. Superuser Mikrorégió Település Szolgáltató
15
A Gödöllői Régióban alkalmazott kérdőívek és jegyzékek Törzsadat állomány (magyar, angol, németnyelven lektorált adatállomány) Települések leírása Térképek Szolgáltatási és címjegyzék Eseménynaptár Garantált program ajánlat Kastélyok, kúriák Múzeumok, tájházak Folyamatosan frissíthető anyagok Lovaglás, vadászat, horgászat Történelmi emléknapok Konferencia turizmus Szabadidő turizmus Bor-és gasztronómia Kulturális programok Vallási programok Népszokások Falusi és Agroturizmus
16
Munka folyamatok Folyamatosan évről-évre elvégzendő feladatok
17
Marketing & Sales Következő előadás témája
18
Verseny A partnereknek nem egymással kell versenyezni. Az egymáshoz kapcsolódás erősít mindenkit! Önmagunkkal és a saját lehetőségeinkkel vagyunk versenyben, hogy megmutathassuk kulturális és turisztikai értékeinket. A legjobbak, a munkában eredményesen együttműködők lesznek. Az elnyert pályázat (INTERREG III.B CADSES) egy csapattá kovácsol minden partnert.
19
Összefoglaló A piac múltja, jelene és jövője: A múltban erőteljes megjelenést csak a nemzetközileg is ismert szolgáltatók/programgazdák kaptak. a cél, hogy az idelátogató turisták több időt és pénzt költsenek nálunk. A HERITOUR-ban a fejlesztéseket úgy kell végrehajtani, hogy a pályázatnak megfelelő célokat képviseljenek. Ezeket a szakmailag, logisztikailag és pénzügyileg is felépített temékeket lehet a hazai és nemzetközi turisztikai piacon elhelyezni.
20
Köszönöm megtisztelő figyelmüket, Bővebb információért kérem keressenek meg a Gödöllői Régió Tourinform Irodájában. Elérhetőségeim: Tel/fax:28/415-402 Mobil:+36/306-706-206 E-mail: godollo@tourinform.hu Budapest Nemzeti Múzeum 2006. Február 1.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.