Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaTeréz Királyné Megváltozta több, mint 10 éve
1
5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges
2
5.2. Piacszegmentálás 20-30 év Jobb anyagi helyzet Egyetemisták Heti néhány alkalom Baráti társaságok Piaci rés: igényesség, jó fekvés, sportközvetítések
3
5.3. Marketingstratégia Igénykielégítés: minőségi szórakozás minőségi termékek Megkülönböztető versenystratégia
4
5.4. Marketingmix- 7P Termék, ár, értékesítési utak, csomagolás, pozicionálás Promóció Nyitási akciók (egyet fizet, kettőt kap) Szórólapozás, plakátok az egyetemen Kuponok, nyereményjátékok („sportfogadás” a közvetített meccsekre) Közösségi médiák bevonása (Facebook profil létrehozása) Emberek Képzett, fiatalos, udvarias kiszolgáló-személyzet Diákmunka
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.