Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges."— Előadás másolata:

1 5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges

2 5.2. Piacszegmentálás 20-30 év Jobb anyagi helyzet Egyetemisták Heti néhány alkalom Baráti társaságok Piaci rés: igényesség, jó fekvés, sportközvetítések

3 5.3. Marketingstratégia Igénykielégítés: minőségi szórakozás minőségi termékek Megkülönböztető versenystratégia

4 5.4. Marketingmix- 7P Termék, ár, értékesítési utak, csomagolás, pozicionálás Promóció Nyitási akciók (egyet fizet, kettőt kap) Szórólapozás, plakátok az egyetemen Kuponok, nyereményjátékok („sportfogadás” a közvetített meccsekre) Közösségi médiák bevonása (Facebook profil létrehozása) Emberek Képzett, fiatalos, udvarias kiszolgáló-személyzet Diákmunka


Letölteni ppt "5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges."

Hasonló előadás


Google Hirdetések