Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaValéria Fodorné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között?
2
Amiről szó lesz Ahogy mi értelmezzük Ahogy mi csináljuk Bölcsőtől bölcsőig Holcim Awards Holcim Hungária Otthon Alapítvány A víz reneszánsza
3
Ahogy mi értelmezzük A fenntartható vállalati működés hármas egysége
4
Ahogy mi értelmezzük X = A CSR projekt költsége Y = A projekthez kapcsolódó PR költsége CSR, ha x>y PR, ha x<y
5
Ahogy mi értelmezzük A fenntarthatóság hármas egysége
6
Ahogy mi csináljuk – Bölcsőtől bölcsőig Könyv műgyantából? A fenntarthatóságról rendhagyóan (Michael Braungart és William McDonough) HVG Kiadó, Holcim és a Magyar Fenntartható Üzleti Tanács közreműködésével Cél: a környezettudatosság elveinek elterjesztése
7
Ahogy mi csináljuk – Bölcsőtől bölcsőig Számokban: CSR-ra költött összeg: 5 millió Ft PR-re költött összeg: ~ 0,5 millió Ft X>Y
8
Ahogy mi értelmezzük A fenntarthatóság hármas egysége
9
Ahogy mi csináljuk – Holcim Awards for Sustainable Construction 2 millió USD összdíjazású nemzetközi verseny, 3 évente Cél: a fenntartható építészet elveinek elterjesztése, alkalmazásuk előmozdítása Eredmények: pályázatok száma: Világ szinten: 3000-ről 5000 Magyarországon: 12-ről 26 magyar nyertes Európában
10
“ Tudni szeretnénk mi történik az általunk gyártott építőanyagokkal és hogyan tudunk hozzájárulni a fenntartható fejlődéshez” Markus Akermann, CEO Holcim Ltd Holcim: alapot teremtünk a társadalom jövőjéhez
11
Ahogy mi csináljuk – Holcim Awards A fenntarthatóság mindhárom pillérét érinti Gazdaság: Fenntartható építőanyagok piacának fejlődése Környezeti teljesítmény: Környezettel együtt élő építészet Szociális felelősség: Társadalmi aspektus
12
Ahogy mi csináljuk – Holcim Awards Számokban: CSR-ra költött összeg: Egy pályázati ciklusban: 2 millió USD PR-re költött összeg: Egy pályázati ciklusban: X>Y
13
Ahogy mi értelmezzük A fenntarthatóság hármas egysége
14
Ahogy mi csináljuk – Környezetvédelmi napok Cementgyáraink működési környezetében Elsősorban iskolások számára 2005 óta minden évben Cél: a környező lakosság környezettudatosságának növelése, a gyermekek környezetvédelmi nevelése Eredmények: 2005: ~ 400 résztvevő (2 helyszín) 2006: ~ 1400 résztvevő (3 helyszín) 2007: ~ 1700 résztvevő (3 helyszín) 2008: ~ 1700 résztvevő (4 helyszín) 2009: ~ 1700 résztvevő (4 helyszín, 5 városrész )
15
Ahogy mi csináljuk – Környezetvédelmi napok A fenntarthatóság két pillérét érinti Szociális felelősség: Helyi közösségek számára élhetőbb környezet Környezeti teljesítmény: Környezettudatosságra nevelés Felgyülemlett hulladék (egy részének) elszállítása
16
Ahogy mi értelmezzük A fenntarthatóság hármas egysége
17
Ahogy mi csináljuk – Környezetvédelmi Napok Számokban: CSR-ra költött összeg: Egy évben: ~ 6 millió Ft PR-re költött összeg: Egy évben: 0 Ft X>Y
18
Ahogy mi értelmezzük A fenntarthatóság hármas egysége
19
Ahogy mi csináljuk – Holcim Hungária Otthon Alapítvány Az alapítvány küldetése: otthonteremtés az önkormányzati bérlakás-építés támogatásával (nem lakás célra használt épületek lakássá alakítása) Pályázati ciklusonként elnyerhető támogatási összeg: 100 millió Ft 2008-ban az átadott önkormányzati bérlakások 27,9%-a HHOA támogatással épült
20
Ahogy mi csináljuk – Holcim Hungária Otthon Alapítvány Számokban: CSR-ra költött összeg: Pályázati ciklusonként 100 millió Ft PR-re költött összeg: Pályázati ciklusonként 3 millió Ft X>Y
21
Ahogy mi csináljuk – A víz reneszánsza Fotópályázat munkatársaink körében Könyv és kiállítás készült a fotókból Cél: munkatársaink alkotásain és gondolatain keresztül felhívni a figyelmet a víz fontosságára Eredmények: Több mint 30 munkatárs részvételéve Keresett kincs A kiállítás 4 helyszínen Igény újabb fotópályázat kiírása
22
Ahogy mi csináljuk – A víz reneszánsza Számokban: CSR programra költött összeg: ~ 5,2 millió Ft PR-re költött összeg: ~ 0,2 millió Ft X>Y
23
Ugye van kérdésük?
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.