Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEtelka Mezeiné Megváltozta több, mint 10 éve
2
Tervünk egy játékprogam és ahhoz egy pályaszerkesztő megírása, amit az Enigma nevű játék inspirált.Enigma Mind az eredeti és mind a mi játékunk alapja az a tipikus memóriajáték, ahol a képpel lefordított kártyákat kell minél hamarabb megtalálni. A főszereplő egy fekete golyó.
3
A golyóra a következő fizikai törvények vonatkoznak: Tehetetlenség Gyorsulás Surlódás Ütközés Gravitáció Termoplasztikusság Mágneses vonzerő Impulzus
4
Pályaszerkesztéskor az eszközök, kövek, talajtípusok tetszés szerint elhelyezhetőek a pályán Megszerkesztett pályához hozzá lehet adni egy leírást. Játékból az ESC billentyüvel lehet kilépni a fő menübe A SPACE billentyüvel az eszközöket lehet megtekinteni Bal kattintás – eszköz aktiválása Jobb kattintás – eszközök forgatása Mindezt meglehet tekinteni a sugóban, amit az F1 billentyüvel lehet elérni
7
A megszerkesztett pályát a felhasználó lementheti egy kiválasztott bináris állományba A lementett állományokat újra meglehet nyitni és módosítani.
10
Bartis Áron: gui megtervezése és fizikai réteg fejlesztése Czank Csaba: pálya kirajzolása Streitferd Erika: dokumentációk és bináris állományba való mentés Vámos Norbert: design, ütközés, térkép szerkesztő.
11
Programozási nyelv: Java Eszközök: Eclipse, Tortoise SVN, Photoshop, Google Code
12
Új térkép létrehozása egyszerű Könnyen hordozható és telepíthető más gépekre Intuitiv felhasználóbarát felület Operációs rendszertől független
13
A csapat munka megismerése Más személyekkel való együttműkődés Elsajátítottuk a projekt elkészítésének lépéseit Konfliktus helyzetek megoldása Egymástól való tanulás
14
Nehéz volt az időt megfelelően beosztani A szerepek nem voltak jól kiosztva – egyesek túl sokat vállaltak magukra Egymás közt többet kell kommunikálni
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.