Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Fejlett Grafikai Algoritmusok projekt Lego® Autóverseny.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Fejlett Grafikai Algoritmusok projekt Lego® Autóverseny."— Előadás másolata:

1 Fejlett Grafikai Algoritmusok projekt Lego® Autóverseny

2 A projekt főbb jellemzői Framework C++ nyelven írt XML leírófájlok A járművek és épületek elemekből épülnek fel Éjjel-nappal átmenet Dinamikus fények és árnyékok

3 A Framework Animation Logic DataClass* DataClass Renderer DataClass* Tools

4 A DataClass külön DataClassModelLightSkyBoxTiXMLDocument

5 XML leírófájlok Modell részek – Színezhetőség – Alapértelmezett szín – Csatlakozási pontok Modellek – Modell részek – Csatlakozások

6 Modell összeállítás betöltés összeszerelés

7 Fények Több fény beállítható Fények: – Pozíció – Szín – Intenzitás

8 Textúrák Felhasznált programok: Terragen Classic Eclipse Helios C++ Photoshop

9 Terragen Classic Tájkép generálás *.bmp kiterjesztés 1024x1024 felbontás Külön script skybox generáláshoz

10 A Skybox Skybox loadResources()loadTexture ()DrawSkyBox () DrawSkyBoxNight () DayNightChange () getLightInfo ()render ()

11 Árnyékolás Eddig: Nem árnyékolja önmagát Az árnyék egy síkra van vetítve

12 Árnyékolás Más tehnikák: Depth Shadow Mapping Shadow Volumes


Letölteni ppt "Fejlett Grafikai Algoritmusok projekt Lego® Autóverseny."

Hasonló előadás


Google Hirdetések