Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaTivadar Lakatos Megváltozta több, mint 10 éve
1
IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László ros@dexter.hu Budapest, 2007. január 25-26.
2
Fejlesztés 2005 – Aktív egyetem sikeres az oktatásban és kutatásban sikeresen gazdálkodik és teremti elő a szükséges forrásokat nem követi hanem élére áll a változásoknak 2004 – Együttműködés a fejlesztésben oktatásban hallgatók és oktatók között adminisztrációban a technológiai együttműködés a rendszerek között 2003 – Tervezés intézményi igények működési tapasztalatok változás (Bologna)
3
gazdálkodás tanulmányi nyilvántartás oktatás, kutatás pénzügy humán erőforrás kontrolling … tantervek kurzusfelvétel vizsgák kezelése h. pénzügyek … tudásmenedzsment épület gazd. könyvtári rendszerek kooperációs rendszerek portál rendszerek VIR és mutatószám rendszerek alumni és pályakövetési rendszerek.
4
tanulmányi adminisztráció hallgatói pénzügyek és szolgáltatások tapasztalatok paraméterezés kreditrendszer tapasztalatai új funkciók új technológia eredmény vezetői információk, stratégiai mutatószámrendszer minőségbiztosítás új kihívások csökkenő források (hallgatói létszám) növekvő működési költségek (Bologna) élesedő verseny (szolgáltatások) erőforrás gazdálkodás működés megtervezése, lebonyolítása, elemzése és értékelése Tanulmányi adminisztráció - oktatásszervezés
5
Bevezetés éveETR-t használó intézmények 11. Wesley János Lelkészképző Főiskola, Budapest2003 2004 5. Tomori Pál Főiskola, Kalocsa 15. 2001Szegedi Tudományegyetem, Szeged 2001Pécsi Tudományegyetem, Pécs 16. 3. 2006Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Budapest 13. 2002Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya 9. 2003Kecskeméti Főiskola, Kecskemét 7. 2003Kaposvári Egyetem, Kaposvár 4. 2005Heller Farkas Főiskola, Budapest 12. 2002Gábor Dénes Főiskola, Budapest 8. 2003Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest 2006Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Budapest2. 2003Budapesti Gazdasági Főiskola KVIFK, Budapest6. 2003Általános Vállalkozási Főiskola, Budapest10. 2007Debreceni Egyetem, Debrecen1. 2002 Zsigmond Király Főiskola, Budapest 14.
6
Kooperációs rendszer Követelmény támogasson minden képzési formát építkezzék a meglévő adatvagyonra egyszerű, közismert eszközök alkalmazása többszintű használat A tanulási tevékenység alapját képező kommunikációs folyamatok támogatása, az együttműködés virtuális terének megteremtése. CooSpace EDUCATION
7
Szolgáltatások üzenetküldés (intézményen átívelő) SAP LSO ingeráció autentikáció dolgozatbeadás és értékelés jelenléti ív kezelés RSS hírcsatorna támogatás fórum kezelés tematika közzététele személyes profil szerkesztés belső üzenet küldés e-mail és SMS értesítés dokumentumok megosztása névsorok jelentkezés és regisztráció különbözö naptárnézetek jogosultság kezelés tetszőleges szerepkörök támogatása egyéni és csoportos feladatok kezelése súgó felhasználói oktatóanyagok automatikus ETR szinkronizáció hirdetőtáblák kezelése videó lejátszás és elő közvetítés M-Learning támogatás önellenőrző tesztsor vizsgatesztek (vizsgáztatás) elektronikus tananyag lejátszás nyelvi támogatás (8)
8
2006 2. Modern üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya CAENTI Projekt (Coordination Action of the European Network of Territorial Intelligence) 2005 4. 2004Szegedi Tudományegyetem, Szeged5. 2004Pécsi Tudományegyetem, Pécs6. 2006 Corvinus Egyetem, Információrendszerek Tanszék3. 2006Eszterházy Károly Főiskola, Eger1. Bevezetés éveETR CooSpace-t használó intézmények 2004-2006IOR 2004 Projekt, (10 konzorciumi tag)
9
Mutatószámok használat (belépések száma, aktív színterek száma) intenzitás (eltöltött idő, tartalom mennyisége, interakciók száma) hozzáférés (hallgatók és oktatók száma) elégedettség
10
Felhasználási szintek e. tanagyag használat videó közvetítés vizsgáztatás dolgozat beadása, értékelése önellenőrző tesztek konzultáció dokumentumok megosztása feladatok kirása tematika közzététele listák, névsorok használata fórum és chat használat hirdetőtáblák használata
11
2004 – Együttműködés a fejlesztésben oktatásban hallgatók és oktatók között adminisztrációban a technológiai együttműködés a rendszerek között 2003 – Tervezés intézményi igények működési tapasztalatok változás (Bologna) 2005 – Aktív egyetem sikeres az oktatásban és kutatásban sikeresen gazdálkodik és teremti elő a szükséges forrásokat nem követi hanem élére áll a változásoknak fejlesztésekben bevezetésben és integrációban források elérésében 2007 – Aktív együttműködés
12
Köszönöm megtisztelő figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.