Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZita Horváthné Megváltozta több, mint 10 éve
1
ÖKO iskola, de hogyan?
2
Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás
3
Természeti környezet Tállya Szőlő Világörökség
4
Fenntartó-önkormányzat környezetbarát tevékenységei Pályázatokon keresztül épületek felújítása Szelektív hulladékgyűjtés Természetbarát környezet
5
Az iskola munkája Környezetvédelmi hét Kirándulások, túrák Virágosítás, parkosítás
6
Feltételek Iskolánk külső- és belső környezete a tavalyi évben nyerte el a megálmodott formát. Megtörtént a teljes korszerűsítés. Nyílászárók cseréje, fűtés korszerűsítés, külső szigetelés. Víz-, villany-, gáz fogyasztás folyamatos nyomon követése, költségtakarékosság megvalósítása.
7
Belső tartalom 1.Az iskolában működő művészeti iskola munkái visszaköszönnek a dekorációból. 2.A folyosókon, tantermekben, iskolánk környékén minél több virág elhelyezése és gondozása. 3.A tanulók körében megszerveztük az elemgyűjtést. 4.A hulladékgyűjtés régóta folyó tevékenység. 5.Hagyományos környezetvédelmi hét megrendezése
8
Feladat Szándék Tevékenységek rendszerezése Környezettudatos szemlélet Pályázat
9
Megvalósítás Környezettudatos szemlélet beépítése a mindennapi oktató-nevelő munkába Tantestület azonosulása a szemlélettel Tantestület azonosulása a szemlélettel Partnerség Partnerség Programok Programok Intézmény dokumentumaiban való megjelenés Intézmény dokumentumaiban való megjelenés –Pedagógiai program –Éves munkaterv –Diákönkormányzat munkaterve –Tanmenet
10
Tervek, célok Kapcsolatok kiépítése Környezeti nevelés beépülése a tehetséggondozásba Zöld Óvoda Tapasztalatcsere Fenntarthatóság biztosítása Pályázatban meghatározott tervek megvalósítása Tevékeny, jól működő ÖKO iskola ÖKO iskola népszerűsítése Erdei iskola
11
LEGYÜNK MINÉL TÖBBEN!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.