Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMáté Faragó Megváltozta több, mint 10 éve
1
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, 2013. október 9.
2
Marketing probléma megoldás
3
Nonprofit marketing Csereérték-e a kínált szolgáltatás? Csereérték-e a kínált szolgáltatás? Szükséglet meghatározás. Szükséglet meghatározás. Ösztönzés. Ösztönzés. Cserekapcsolatok menedzselése. Cserekapcsolatok menedzselése.. 2014. 07. 28. Lovass Tibor 06/20/549-5200, lovass.tibor@regio1.hu 3
4
Gondok, problémák a marketing tervezés során nehéz megbízható kutatási eredményeket elérni a fogyasztói magatartásról, ezért sötétben tapogatóznak marketing- programjaik a nonprofit szervezeteknek legalább két közönsége van, a forrásbiztosítók és a kedvezményezettek köre, így megduplázódnak a marketing-funkciók is. a nyilvánosság ellenőrző hatása nagy, a közpénzekből való részesedésük a közfigyelem nagyobb érdeklődését váltja ki. A nyilvánossággal való nagyobb törődés egyébként is javíthatja a szervezetek megítélését. 2014. 07. 28. Lovass Tibor 06/20/549-5200, lovass.tibor@regio1.hu 4
5
Tevékenységem a segítésben – piacelemzés – termékek, szolgáltatások kialakítása – kommunikáció a célcsoporttal, – értékesítés szervezése – Célcsoportok befolyásolása – egy filozófia, szemléletmód kialakítása
6
A küldetés menedzselése. 2014. 07. 28. Lovass Tibor 06/20/549-5200, lovass.tibor@regio1.hu 6
7
Marketing mix A marketingesek dolga a szolgáltatások sajátosságaiból adódó problémák csökkentése, ezáltal elérni, hogy a vevő visszatérjen. McCarthy 4P-je: Price (Ár) Product (Termék) Promotion (Reklám) Place distribution (Értékesítési csatorna) Booms és Bittner 3P-je: People (Emberek, személyzet) Physical evidence (Helyszín és környezet) Process (A megvalósítás folyamata és csomagolása)
8
Marketing koncepció jövőorientáció a fejlesztésben, értékesítési szemléletben külső és belső erőforrások
9
Marketingterv Összehangolja a tevékenységeket. Figyeli a piacot, az igényeket, reagál a változásokra, ellenőriz, jelentéseket készít Kiderülnek az egyedi képességek (versenyelőny). Mit, hogy tegyünk, mit kell elkerülni? A cél a mérhető teljesítmény,
10
A piac szegmentálása A célcsoport szokása alapján Motiváció alapján A célcsoport tipológia alapján
11
Szegmentálási problémák A tanulmányozott csoport nem elég nagy A tanulmányozott csoport nem elég nagy A többi résztvevőtől nem elkülöníthető A többi résztvevőtől nem elkülöníthető Nehezen elérhető, sem elosztási, sem kommunikációs csatornája nincs Nehezen elérhető, sem elosztási, sem kommunikációs csatornája nincs Nem elég tartós! Nem elég tartós!
12
Pozícionálás
13
Kommunikációs stratégia Tervezett – Reklám – Értékesítés ösztönzés – PR – Személyes eladás – Direkt marketing költségtervezését, stratégiáját tartalmazza. AZ ÜZENET TARTALMI, FORMAI ELEMEI!!!!!
14
A marketing környezet elemzése
15
A MIR kialakítása
16
Marketingkutatás
17
Nem elég tojást tojni kotkodálni is kell!
18
A kisajátítás tudománya Eddigi ismeretanyag rólunk Tudatos kép kiépítése
19
Kommunikáció, marketingkommunikáció Above The Line (ATL) - klasszikus reklám Above The Line (ATL) - klasszikus reklám Below The Line (BTL) - nem hagyományos eszközök Below The Line (BTL) - nem hagyományos eszközök Integrált kommunikáció!!! Integrált kommunikáció!!! Társadalmi célú kommunikáció Társadalmi célú kommunikáció Kommunikációs terv Kommunikációs terv Generációs marketing Generációs marketing
20
Az optimális médiamix
21
A kreatív gondolkodás
22
Ha meg volt velem elégedve, azt kérem, kint mondja el, ha nem, azt itt bent, most, nekem! Köszönöm, hogy találkozhattunk!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.