Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Stratégiai szerepkör, üzleti folyamatok szerves részévé vált az IT Növekvő elvárások a szolgáltatással szemben Komplexebb rendszerek, globalizációs irányok,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Stratégiai szerepkör, üzleti folyamatok szerves részévé vált az IT Növekvő elvárások a szolgáltatással szemben Komplexebb rendszerek, globalizációs irányok,"— Előadás másolata:

1

2 Stratégiai szerepkör, üzleti folyamatok szerves részévé vált az IT Növekvő elvárások a szolgáltatással szemben Komplexebb rendszerek, globalizációs irányok, integráció Kevesebb idő áll rendelkezésre (változáskezelésre, hibajavításra)

3 Elvárás a szolgáltatással szemben: Minőség / szolgáltatásszint javítása Költségek csökkentése, hatékonyság növelése Rugalmasság, flexibilitás Válaszlépések / megoldási irányok Strukturált folyamatok bevezetése Meglévő eljárások egyszerűsítése Automatizálás növelése Stratégiai hármas kezelése: „People-Process-Technology”

4 „Egy átfogó üzemeltetési útmutatás, ami segít a felhasználóknak nagy megbízhatóságot, rendelkezésre állást és jó kezelhetőséget elérni Microsoft platformon futó üzletileg kritikus rendszereiken” Tervezési elvek: a már bizonyított, bevált módszerek alkalmazása; széles körben felhasználható üzemeltetési szaktudás biztosítása, földrajzi, ipari, kulturális határoktól független alkalmazhatósága

5 Process Model Team Model Risk Management Discipline

6 Service Level Management Financial Management Service Continuity Mgt Availability Management Capacity Management Workforce Management Security Management Infrastructure Engineering Change Management Configuration Management Release Management System Administration Security Administration Service Monitoring & Control Job Scheduling Network Administration Directory Services Admin Storage Management Service Desk Incident Management Problem Management

7 Ki van kiért? Ki van kiért? SLA – avagy a kapcsolat formalizálása Szolgáltatás katalógus, szolgáltatás térkép

8 MOF: http://www.microsoft.com/mof http://www.microsoft.com/mof Tanfolyam: http://www.microsoft.com/learning/syllabi/en- us/1737bfinal.mspx http://www.microsoft.com/learning/syllabi/en- us/1737bfinal.mspx http://www.microsoft.com/learning/syllabi/en- us/1737bfinal.mspx CIR (Continuous Improvement Roadmap): http://www.microsoft.com/technet/solutionaccelera tors/cits/mo/mof/index.mspx http://www.microsoft.com/technet/solutionaccelera tors/cits/mo/mof/index.mspx http://www.microsoft.com/technet/solutionaccelera tors/cits/mo/mof/index.mspx Self-Assessment Tool 2.0: http://www.microsoft.com/technet/solutionaccelera tors/cits/mo/mof/moftool.mspx http://www.microsoft.com/technet/solutionaccelera tors/cits/mo/mof/moftool.mspx http://www.microsoft.com/technet/solutionaccelera tors/cits/mo/mof/moftool.mspx ITIL: http://www.itsmf.hu/ http://www.itsmf.hu/

9


Letölteni ppt "Stratégiai szerepkör, üzleti folyamatok szerves részévé vált az IT Növekvő elvárások a szolgáltatással szemben Komplexebb rendszerek, globalizációs irányok,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések