Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló."— Előadás másolata:

1

2 Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló infrastruktúra  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló infrastruktúra Megbízható alkalmazás szolgáltatási szintek köszönhetően a monitoring és felügyeleti képességeknek  Szolgáltatás központú megközelítés  Széleskörű alkalmazás felügyelet  Mély alkalmazás felügyelet és állapot követés  Szolgáltatás központú megközelítés  Széleskörű alkalmazás felügyelet  Mély alkalmazás felügyelet és állapot követés Privát és publikus felhő használata az egyedi igények szerint, egy közös eszköz készlettel felügyelve  Rugalmas delegáció és kontroll  Közös konzol használata a felhők között  Fizikai, virtuális és felhő felügyelet  Rugalmas delegáció és kontroll  Közös konzol használata a felhők között  Fizikai, virtuális és felhő felügyelet KISZÁMÍTHATÓ ALKALMAZÁSOK PRODUKTIV INFRASTRUKTÚRA SAJÁT FELHŐ

3 FOLYAMAT AUTOMATIZÁLÁS IT Szolgáltatás Management ajánlások egy dobozban IT megfelelőség, kockázat kezelés és irányítás IT Szolgáltatás Management ajánlások egy dobozban IT megfelelőség, kockázat kezelés és irányítás ÖNKISZOLGÁLÓ Szolgáltatás használók Üzleti elemzők Végfelhasználók Szolgáltatás használók Üzleti elemzők Végfelhasználók Meglevő System Center eszközök jobb kihasználása CMDB feltöltése konnektorokon keresztül Meglevő System Center eszközök jobb kihasználása CMDB feltöltése konnektorokon keresztül INTEGRÁCIÓ

4 Portál: Szerepkör alapú, Önkiszolgáló CMDB Modellek / Objektumok: Quota, Access, Costs, Templates, VMs, Services, Clouds, Runbooks Igénylési folyamatok: Business process WF engine Szolgáltatás katalógus: Szolgáltatás és igénylések Üzleti esemény feliratkozások Orchestrator: IT folyamat automatizáció Run books OM Other IT Systems VMM Konnektor DW BevonásFigyelés Integration Packs WI aktivitások Értesítések Jóváhagyások SM konzol: Service Desk Változás és bevezetés SM Adminisztráció Jelentések & Dashboard Excel, SSRS Performance Point Automatizáció Igénylési folyamat WORKFLOW Az igénylési folyamatok vezénylik az automatizációt WORKFLOW Az igénylési folyamatok vezénylik az automatizációt MEGJELENÍTÉS IT Szolgáltatás ajánlatok Service Desk Adminisztráció MEGJELENÍTÉS IT Szolgáltatás ajánlatok Service Desk Adminisztráció ADAT CMDB biztosítja a standardizációt és megfelelőséget ADAT CMDB biztosítja a standardizációt és megfelelőséget

5 IT Szolgáltatás menedzsment Incidens és probléma kezelés Változás és bevezetés menedzsment Szolgáltatás igénylés teljesítés Service Level Agreement (SLA) támogatás IT mint szolgáltatás Önkiszolgáló, szolgáltatás portál Szolgáltatás katalógus Szerepkör alapú ajánlatok System Center integráció OM, CM & AD, VMM és Orchestrator csatlakozási képesség, adatok áthozatala Orchestrator runbook-ok VMM Private Cloud integráció Üzleti Intelligencia System Center Data Warehouse OLAP támogatás jelentések és lefúrások készíthetősége végett

6 Szolgáltatás tervezés Kapacitás menedzsment Rendelkezésre állás menedzsment Kockázat kezelés Megfelelőség kezelése Beszállító menedzsment Módosítások kezelése Szolgáltatás eszköz és konfiguráció menedzsment Változás kezelésBevezetés kezelésTudás menedzsment Szolgáltatás üzemeltetés Incidens menedzsment Probléma menedzsment Esemény menedzsment Igénylés kiszolgálás Szolgáltatás fejlesztés Szolgáltatási szint kezelés Szolgáltatás mérés Szolgáltatás jelentések

7

8

9 Dinamikus igénylési űrlap a portálon Igénylési sablon létrehozása SR (Service Request) sablonok határozzák meg az üzleti folyamatokat Szolgáltatás katalógus portál oldal Integrated CMDB Felhők Felhasználók FabricSablonokSzolgáltatások VMs Runbooks Szerepkör alapú elérés Definiált folyamatok vezérlik az automatizációt Igénylési ajánlások létrehozása Igénylési csomagok (Request Offering) rendelik össze a felhasználói igényeket az SR sablonnal Szolgáltatás ajánlások létrehozása Szolgáltatás csomagok (Service Offerings) az elérhető szolgálttások gyűjteménye Az igénylések indítják a Workflow-kat, jóváhagyásokat, értesítéseket ahogy azok sablonokban levő folyamatokban definiálva vannak

10

11 Igénylési sablon CMDB SCO Runbook SCO Web Service 1. SCO konnektor beolvassa a Runbook adatokat a CMDB-be 3. Az Admin az igénylési sablont a RB tevékenységgel, a Szolgáltatás katalógushoz 6. SM workflow figyeli a RB állapotát SM Runbook elemek Runbook aktivitás 2. Az admin létrehozza RB tevékenységet a paramétereket a megfelelő elemekhez rendelve Szolg. igény (SR) 4. A felhasználó létrehozza az SR-t az igényléshez 5. A RB meghívásra kerül a felhasználó által megadott adatokkal SCO konnektor Szolgáltatás katalógus – elérhető szolgáltatások SCO Runbook SM Runbooks mappa Meghív Figyel 1 2 3 4 5 6

12 Üzleti folyamat Felhasználói szerepkörök Szolgáltatás és igénylés csomagok Private Felhő VM provízionálásFelhő igénylések Alkalmazások Szolgáltatás provízionálás Javítási igénylések Felhasználók Hozzáférés igénylés Kvóta módosítás igénylés Adat és folyamat sablonok ( standardizált konfigurációk ) Munka darabok (Work Item) (folyamatban levő folyamatok) CMDB Objects VizsgálatRunbookEmail Önkiszolgáló modellek és alapok (Kvóta, hozzáférés, költség) SLA Tudás Naptár Költség Adatforrások (OM, AD, VMM, SCO, CM) 1. Konnektor importálja a felhő objektumokat, sablonokat a VMM-ből beleértve SCO RB-ket FelhőkFelhasználókFabricSablonokSzolgáltatások VMs Runbooks 1 2 3 4 5 2. Az Admin létrehozza az SM sablonokat, folyamatokat 3. Az Admin definiálja a modelleket és alapértékeket a standardizált csomagokhoz 4. Az Admin meghatározza a felhasználói interakciókat és lehetőségeket 5. Az Admin konfigurálja a szerepköröket a egyes csomagokhoz

13 Data Warehouse

14


Letölteni ppt "Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló."

Hasonló előadás


Google Hirdetések