Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLőrinc Sipos Megváltozta több, mint 10 éve
1
2008. 11. 26. Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda
2
DPR jelentősége: Országos szinten (Minisztérium) Intézményi szinten (Törvényi kötelezettség Szolgáltatás) Kapcsolattartás az egykori hallgatókkal, társadalmi tőke Visszajelzés az intézmény működéséről Leendő hallgató, hallgató, öregdiák Intézményi példák (amelyeket eddig hallottunk) Az informatika eszköz a célok elérése érdekében! 2008. 11. 26.Kovács Zsolt 2 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda
3
Leendő hallgatók Felvételi tájékoztató Statisztikák Pályaorientáció 2008. 11. 26.Kovács Zsolt 3 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda
4
Szolgáltatások hallgatóknak Állás- és gyakorlati helyek közvetítése Practing gyakorlati lehetőségek Külföldi gyakorlati helyek közvetítése Tanácsadás (pályaorientációs, karriertervezési, álláskeresési) Rendezvények szervezése (állásbörzék, tréningek, karrier kurzus, karrier napok, gyárlátogatások) Információadás, hírlevelek Elektronikus hallgatói juttatások 2008. 11. 26.Kovács Zsolt 4 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda Szolgáltatások cégeknek Hallgatók közvetlen elérése (direkt mail, levelezőlisták, Neptun) Állás- és gyakorlati helyek hirdetése, az érkező önéletrajzok elektronikus formában való gyűjtése, továbbítása Szakmai és általános cégbemutatkozó előadások megszervezése Állásbörzék szervezése Plakátok, szórólapok elhelyezése az egyetem területén Hirdetési lehetőségek a hallgatói szervezetek közös portálján (banner elhelyezés ) Szolgáltatások öregdiákoknak folyamatos élő kapcsolat fórum üzenetküldés öregdiák találkozók szervezése, Emlékdiplomák átadása Széchenyi Baráti Kör Alumni Magazin Széchenyi Kártya Álláshelyek közvetítése
5
A 21. században az informatika elengedhetetlen a DPR megvalósításához, a felmerülő problémák kezeléséhez. DPR informatikai elvárások: „Egy ablakos” rendszer Felhasználóbarát Központi DPR kompatibilitás VIR kompatibilitás Fenntarthatóság De hogyan lehet a folyamatos kapcsolatot, bizalmat kiépíteni a hallgatók irányába? 2008. 11. 26.Kovács Zsolt 5 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda A TIOP és TÁMOP források lehetőséget biztosítanak a „hard” és „soft” elemek kialakítására.
6
SZEportalHaTáRNeptun Egységes önkéntes hallgatói adatbázist használó szervezetek: Karrier és Öregdiák Iroda Egyetemi Hallgatói Önkormányzat Kari Hallgatói Önkormányzatok Kredit Hallgatói Újság Külügyi Bizottság Bridge Hallgatói és Oktatói Klub Győri Egyetemért Közhasznú Egyesület Felnőttképzési Központ Magyar Közgazdasági Társaság Győri Helyi Bizottsága Funkciók: Informálás, hírlevelek Eseménynaptár Galéria Közösségi oldal Email szolgáltatás Hallgatói támogatások Webbolt 2008. 11. 26.Kovács Zsolt 6 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda
7
2008. 11. 26.Kovács Zsolt 7 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.