Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Szalay György 2011. december 12.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Szalay György 2011. december 12."— Előadás másolata:

1 Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Szalay György 2011. december 12.

2 2 MNB Látogatóközpont 2004 óta évi 40-45 ezer látogató Elsődleges célcsoport: 12-20 éves diákok és tanáraik Ismeretterjesztés a pénzügyi kultúrához kötődő témakörökben Élményszerzés, érzelmi kötődés kialakítása és ápolása Jegybank ismertségének növelése

3 3 Monetary – közgazdálkodj okosan Ismeretterjesztő-oktató célú középiskolai vetélkedő Országosan, idei évben kb. 200 csapat részvételével A felkészülés kapcsán ismeretszerzés pénzügyi, gazdasági témákban, végül a jegybanki tevékenységre fókuszálva Több fordulós verseny komoly nyereményekkel Szakterületi együttműködés

4 4 Középiskolai tájékoztató kiadvány 2007 óta valamennyi középiskolába eljut a 11- es diákok számára Közérthető tájékoztatás azokról a pénzügyi termékekről, amelyekkel a 18 éves korosztály kapcsolatba kerül Cél a pénzügyi szemléletformálás

5 5 Pénziránytű minisite Cél: közérthető nyelvezetben megismertetni a jegybank tevékenységét, és ezek hatását a napi életünkre (infláció, készpénz-kímélő fizetési módok, bankjegykibocsátás stb.) Legfontosabb háztartási pénzügyi döntések szempontjai és háttere www.penziranytu.mnb.hu

6 6 Ismeretterjesztő kiadványok Országos terjesztésű tematikus ismeretterjesztő kiadványok Elsősorban fiatal korosztályok részére Segítségnyújtás tényszerű információkkal a pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos eligazodásban MNB-GVH-PSZÁF együttműködés keretében

7 7 Rendezvények Nyílt hétvége (május és szeptember 3. hétvégéjén) épületvezetés szakmai előadások közérthetően Múzeumok éjszakája (június és november) külső rendezvények o Múzeumok majálisa o Városligeti gyermeknap o Volt fesztivál o Sziget fesztivál

8 8 Mindennapi Pénzügyeink Program (MPP) 15 hónapos kampány az ország egyik meghatározó médiavállalatával A hazai pénzügyi szolgáltató szektor széles körű összefogásával Feladatok: koordinálás, minőségbiztosított szakmai háttéranyagok összeállítása www.mindennapipenzugyeink.hu www.facebook.com /mindennapipenzugyeink

9 MPP - Magazinok (példányszámok, olvasottság) Az MPP a magazinokon keresztül összesen 2,5 millió olvasót ér el.* Forrás: Olvasottság – Ipsos-GfK. NMA 2011. I. fé. Pld.szám – MATESZ 2011. I. né. (Wellness és Nők Lapja Évszakok esetén 2010. II. fé.) * Keresztolvasottság nélkül. Olvasottság: n.a. Pld.szám: 20.556 Olvasottság: 150.000 Pld.szám: 41.912 Olvasottság: 117.000 Pld.szám: 20.530 Olvasottság: 126.000 Pld.szám: 19.713 Olvasottság: 105.000 Pld.szám: 25.025 Olvasottság: 122.000 Pld.szám: 23.275 Olvasottság: 782.000 Pld.szám: 215.770 Olvasottság: 428.000 Pld.szám: 91.598 Olvasottság: 741.000 Pld.szám: 185.501 Olvasottság: 992.000 Pld.szám: 210.471

10 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2011-07 (15+ belföldi közönség) *Keresztolvasottság nélkül. Az MPP a site-okon keresztül összesen 2,8 millió olvasót ér el.* Látogató: 1.1638.68 Látogató: 2.077.325Látogató: 671.199Látogató: 738.438 Látogató: 636.039Látogató: 376.720Látogató: 125.635Látogató: 461.129 Látogató: 328.854Látogató: 861.962Látogató: 708.093Látogató: 135.835 MPP – online site-ok (látogatók)

11 11 Folytatás… Kapcsolat: penzugyikultura@mnb.hupenzugyikultura@mnb.hu


Letölteni ppt "Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Szalay György 2011. december 12."

Hasonló előadás


Google Hirdetések