Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaErzsébet Balázsné Megváltozta több, mint 10 éve
2
Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell
Cselekvés, vásárlás Vágyak felkeltése Érdeklődés felkeltése Figyelemfelkeltés Vond magadra a figyelmet, tartsd fenn az érdeklődést, kelts vágyat és válts ki a cselekvést!
3
Figyelemfelkeltés Blickfang szerepe
A fogyasztó passzív figyelmének felkeltése Speciális médiumok Erős hatások Elhelyezés Méret Újdonság Mozgás Színek, kontrasztok
4
Érdeklődés felkeltése
Reklámüzenet jelentősége Asszociáció keltés Emlékezetben való megmaradás – ismétlés Vágyak felkeltése „Nekem is kell egy ilyen !”
5
Cselekvés, vásárlás Konkrét támpontok a cselekvésre, vásárlásra
Cég neve Embléma Márka
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.