Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell"— Előadás másolata:

1

2 Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell
Cselekvés, vásárlás Vágyak felkeltése Érdeklődés felkeltése Figyelemfelkeltés Vond magadra a figyelmet, tartsd fenn az érdeklődést, kelts vágyat és válts ki a cselekvést!

3 Figyelemfelkeltés Blickfang szerepe
A fogyasztó passzív figyelmének felkeltése Speciális médiumok Erős hatások Elhelyezés Méret Újdonság Mozgás Színek, kontrasztok

4 Érdeklődés felkeltése
Reklámüzenet jelentősége Asszociáció keltés Emlékezetben való megmaradás – ismétlés Vágyak felkeltése „Nekem is kell egy ilyen !”

5 Cselekvés, vásárlás Konkrét támpontok a cselekvésre, vásárlásra
Cég neve Embléma Márka


Letölteni ppt "Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell"

Hasonló előadás


Google Hirdetések