Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése"— Előadás másolata:

1 A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
TESZT

2 1. A marketing Vevőközpontú szemléletmód
Minden értékkel bíró jószág cseréje Magában foglalja a 4P-t Mindhárom válasz igaz

3 2. A marketing Piackutatást jelent
A kereslet és kínálat árszabályozó szerepét jelenti Az angol „to market” piacra vinni szóból ered Egyik sem a fentiek közül

4 3. A marketing eszközök A 4P Piacbefolyásolási eszközök
Amelyekkel a vállalat a fogyasztókra hatást gyakorol Mindhárom válasz helyes

5 4. A marketing-mix Tartalmazza a kommunikációs mixet
A marketingeszközök kombinációja A 4P kombinációja Mindhárom válasz helyes

6 5. A termékpolitika azt jelenti, hogy
A vállalat kialakítja a termékválasztékát A vállalat csak egyfajta terméket gyárt Mindenkinek fekete színű kocsit ajánlanak Mindegyik válasz helyes

7 6. Az árpolitika azt jelenti, hogy
A vállalat évről évre növeli az árakat A vállalat kialakítja az árait A kormány mikor emeli az árakat Csak a verseny társak árait veszi figyelembe a vállalat az árképzésnél

8 7. Az értékesítési utak politikája magában foglalja
Az értékesítési osztály munkáját A termékek reklámozását a fogyasztónak A termékeknek a fogyasztóhoz való eljuttatásának útját és módját A termékek tulajdonságainak kifejlesztését

9 8. A marketingcsatorna azt jelenti
A vállalat melyik TV-csatornán reklámozza termékeit A marketingosztály milyen kommunikációt folytat Az az út, ahogy a termék ötlete eljut a vezérigazgatóhoz Az az út, ahogy a termék eljut a végső felhasználóhoz

10 9. A kommunikációs politika
A marketing-mix 4. eleme Célja kiváló minőségű termékek előállítása és folyamatos tökéletesítése Régen piackutatásnak nevezték Az információáramlás módjait meghatározó rendszer

11 10. A piacközpontúság azt jelenti, hogy
A vállalat csak egy piacon értékesít A vállalat minden vevőjének az igényét ki kell elégítenie A vállalatnak meg kell ismernie a piacot Egyik válasz sem helyes Készítette: Schmidt Réka Fülöp Szabina


Letölteni ppt "A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése"

Hasonló előadás


Google Hirdetések