Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaVirág Orsósné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Serious Games
2
Komoly játékok Olyan videojátékok, melyek elsődleges funkciója nem a szórakoztatás (entertaining games with non-entertainment goals) Többnyire nem COTS (Commercial, off-the- shelf) játékok
3
Egy lehetséges felosztás Education and Learning Games Political and Social Games Health and Wellness Games Business Games Military Games Advergames Art Games
4
Education and Learning Games Games-to-Teach Project Nobelprize.org Sig-Glue (Special Interest Group for Game-based Learning in Universities and lifE long Learning) Isaga (International Simulation and Gaming Association) Ludus projekt Magyar fejlesztések: 1848, Rákóczi szabadságharc, Hunyadi hadai Egyszervolt.hu Problémák: hatékonyság, szórakoztató faktor
5
Education and Learning Games Starcraft kurzus Osztályzat helyett XP alapú értékelés Privates
6
Political and Social Games Darfur is Dying 3rd World Farmer Escape from Woomera New York Defender Ethnic Cleansing (a rossz példa) Propaganda játékok
7
تحت الحصار
8
Health and Wellness Games Hopelab.org játékok Pl: Remission Privates Asthma Management Wii Rehab Orvos képzés
9
Business Games Virtuális tőzsde Tréning játékok Interpersonal Relations - Virtual Leader from Simulearn
10
Military Games Cyberciege Darwars America’s Army Szimulátorok
11
Advergames Lego játékok Spot Obama a Burnout Paradise-ban Sims 2 H&M Fashion Stuff Pack IKEA Home Stuff Pack Trackmania Forever
12
Art Games Flow & Flower Path Braid Graveyard
13
Flow
14
Flower
15
A COTS potenciál Korábban említett területek bármelyike megjelenhet, megjelenik Történelmi stratégiai játékok zöme FPS-ek, platformjátékok Assassin’s Creed 2 Braid, Flower Modok (pl DoomEd HL2 mod) Szélesebb közönséghez eljut Szórakoztató Társadalmi felelősségvállalás?
16
Assassin’s Creed 2
17
COTS potenciál még Online játékok Szociális skillek (!?) Kapcsolatháló Csapatjáték Adott játék köré szerveződő online közösségek Guildek, klánok
18
Kérdések Az új platform miben más? Mennyire tuti? Videojáték függőség Kaptológia? (Computers As Persuasive Technologies)
19
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.