Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hatékony OTC kommunikáció az interneten

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hatékony OTC kommunikáció az interneten"— Előadás másolata:

1 Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Előadó: Kocsis Gábor HáziPatika.com kft.

2 Internet penetráció, már nem is olyan büdös …? 
23%? 39%? 34%? 19%? 19%? 48%? 46%? 61% 52%? 41%? 15-69 év közötti rendszeres internetezők aránya 2007 első félévében

3 Internet penetráció, már nem is olyan büdös …? 
2,6 M heti rendszeres internetező!!

4 Internet penetráció, már nem is olyan büdös …? 

5 Internet penetráció, már nem is olyan büdös …? 

6 És, akkor mi van? Adott egy új kommunikációs csatorna, ami:
nem oktrojáló (akkor és arra kattintok, ami engem érdekel) korlátlan terjedelmet biztosít Audio és video anyagok ráadásul interaktív módon alkalmazhatók elérhetőség térben is időben korlátlan Megjelenésének, olvasottságának száma jól mérhető És még sok minden, amire ma még nem is gondolunk

7 Online reklámköltés az USA-ban

8 Gyógyszeripari és egészségipari online költések (USA)

9 MOHI - MagyarOnlineHirdetésiIndex

10 Hol szólíthatjuk meg potenciális vásárlóinkat?
Általános internetes portálon (Index.hu, origo) Tematikus portálon (velvet.hu, nso.hu) Általános egészségügyi site-on (HáziPatika.com) Betegségspecifikus oldalon (ekcéma.hu, reflux.hu) Cég weboldalán (gsk.hu, richter.hu) Brandsite segítségével (aquafresh.hu, tena.hu)

11 Megjelenési lehetőségek
Banner Szponzoráció Közösségépítés Keresőmarketing

12 Esettanulmány 1. Koleszterin és vércukor-szint mérési program elemei:
Landingpage (ismertető oldal és Bp, és országos keresés) Billboard banner Shaped pop-up banner Heti hírlevél Targetált hírlevél

13 Targetált hírlevél

14 Esettanulmány 2. Komplex kiemelt rovat szponzoráció
Adott témát feldolgozó microsite támogatása a termék arculati elemeinek teljes integrációjával Minden része és oldala követi a termék arculatát – áthatja az oldalakat a termék, de nem arról szól a rovat A téma a fontos, az vonzza a valódi és szegmentált közönséget Hosszú-távú megjelenés Landing page ahol magáról a termékről olvashat a potenciális vevő

15 Rovat szponzoráció egyszerűbben
Gyakoribb, gyorsabban kivitelezhető Rövidebb távra is használható Háttérszín és/vagy banner felületek felhasználása Nivea – babázó szakértői fóruma Gravida – 9hónap (babaszoba.hu) fejléc szponzorációja

16 Rovat szponzoráció – nemzetközi példák
Philips PromiseActiv all

17 Közösség(építés) fórumok Blogok Ma még itthon limitáltan használható

18 Keresőmarketing szerepe növekszik (SEO)
Jó helyezésünk legyen az oldalunknak a keresőkben Google – hol a vitamin? Érdekes megoldás a keresővel

19 Mitől lesz jó egy online kampány
Átgondolt stratégia mentén kerül kialakításra Szinkronban van más csatornákon futó megjelenésekkel Igényes kivitelezés Kreatív, hatékony ötletek Korrekt briefek, időt rá kell szánni

20 Kocsis Gábor gabor.kocsis@hazipatika.com


Letölteni ppt "Hatékony OTC kommunikáció az interneten"

Hasonló előadás


Google Hirdetések