Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,"— Előadás másolata:

1 Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,

2 Egészségügy és szponzoráció: egészen ritkán járnak kéz a kézben Szponzoráció : üzleti alapon szervezett partnerség, marketingkommunikációs eszköz Egészségügy : üzleti alapon kommunikációs teljesítmény ritka kivétellel vállalható fel

3 Egészségügy és szponzoráció: egészen ritkán járnak kéz a kézben Szponzoráció : üzleti alapon szervezett partnerség, marketingkommunikációs eszköz Egészségügy : üzleti alapon kommunikációs teljesítmény ritka kivétellel vállalható fel Közönség méret, összetétel, profil

4 Egészségügy és szponzoráció: egészen ritkán járnak kéz a kézben Szponzoráció : üzleti alapon szervezett partnerség, marketingkommunikációs eszköz Egészségügy : üzleti alapon kommunikációs teljesítmény ritka kivétellel vállalható fel Közönség méret, összetétel, profil Imázs értékek összekapcsolása

5 Egészségügy és szponzoráció: egészen ritkán járnak kéz a kézben Szponzoráció : üzleti alapon szervezett partnerség, marketingkommunikációs eszköz Egészségügy : üzleti alapon kommunikációs teljesítmény ritka kivétellel vállalható fel Közönség méret, összetétel, profil Imázs értékek összekapcsolása Jogtulajdonos megjelenési platform

6 Minimális a szponzorációs mozgástér az egészségügyi témakörben OTC termékek, prevenció : jellemzően funkcionális megközelítés (kik a fogyasztók, mire használják, hol érhetők el: média és/vagy esemény)

7 Minimális a szponzorációs mozgástér az egészségügyi témakörben OTC termékek, prevenció : jellemzően funkcionális megközelítés (kik a fogyasztók, mire használják, hol érhetők el: média és/vagy esemény) Gyógyászat, szervezetek, ügyek : nem lehet szó teljesítmény- mutatóhoz kapcsolódó elvárások

8 Vannak egymást átfedő szponzorációs és CSR területek Megelőzés Komplex programok Közösség (földrajzi) programjának eleme

9 KÖSZÖNÖM A FIGYELMÜKET! Kassay Lili lili.kassay@businessgroup.hu


Letölteni ppt "Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések