Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld."— Előadás másolata:

1 CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld új világa Előadó: Kovács Krisztina Pentatrade Kft. Jól informáltan, mindig és mindenhol!

2 GNÓTHI SZEAUTON !

3 ISMERD MEG ÜGYFELED !

4 Mi az a CRM? A rövidítés jelentése: Customer Relationship Management, vagyis Ügyfélkapcsolati menedzsment, még egyszerűbben: ügyfélkapcsolatok vezérelte cégvezetés

5 Az ügyfélkapcsolatok, és kezelésük fontossága  Növekvő mennyiségű információ feldolgozása egyre rövidebb idő alatt  Ügyfelek testre szabott, és színvonalas kiszolgálása  Hiba esetén: - időveszteség (ügyfél és a vállalat számára) - ügyfél elvesztése

6  Ügyfélinformáció:  nyomtatott dokumentumok  kartonok  táblázatok formájában  Megfizethető, és rugalmas technológia: CRM rendszerek  => a kis -és középvállalatok is úgy kezelhetik az ügyfeleiket, mint a nagyok

7 Melyek azok a tevékenységek, melyekre a CRM támogatást kínál?  Ügyfélszolgálat, szerviz  Értékesítés  Értékesítés, menedzsment  Telefonos eladás  Marketing  Vezetői információk

8 CRM Határtalan Üzleti stratégia Rendszerezés Vevőkapcsolatok felépítése és kezelése Tartós és gyümölcsöző vevőkapcsolatok Folyamatszervezés Megfelelő technikai háttér A CRM lényege

9 Mi a CRM megoldások haszna egy vállalat számára?  Elégedett ügyfeleket „előállítása”  Költségek csökkentése  Jó vállalati image kialakítása  A dolgozók motiváltak és jobban teljesítenek =>Nagyobb profit termelése  Az ügyfelek megismerése (CRM-adatbázis)  Elemzés (Adatbányászat)  Testreszabás (Egyedi ajánlatok)  Kommunikáció (Contact center)  Ügyfélérték mérhetővé tétele

10 Miért jó a CRM a munkatársaknak? Ha az ügyfél elégedett, abból a munkatársak haszna:  kevesebb stressz  nagyobb elismerés  Könnyebb munkavégzés  megnövekedett munkavégzési hatékonyság  Professzionális munkakörnyezet  Profi csapatmunka

11 Egy vizsgálat tanúsága szerint, a törzsügyfelek elhagyták a céget, mert:  minőségi problémáik voltak15 %  elégedetlenek voltak az árral15 %  kiszolgálási hiányosságokat tapasztaltak20 %  az eladás utáni szolgáltatások hiányoztak, vagy hiányosak voltak50 % 70%-a a hibalehetőségeknek kiküszöbölhető a CRM rendszerekkel

12 Mi a CRM haszna a vevőknek?  Biztonságérzet  Elégedettség  Bosszúság elkerülése  „Különleges vagyok”  „Figyelnek rám”  „Az egész cég velem foglalkozik”

13 Mit kínál a CAS genesisWorld?  Vállalatszintű adatszolgáltatás:  Vevőkről  Érdeklődőkről  Együttműködő partnerekről  Szállítókról  Álláskeresőkről  Kereskedőkről ...  Támogatja a napi irodai munkát:  Tárgyalási időpontok egyeztetése  Projektek, feladatok, események  Címkezelés  Ajánlatok, (kör)-levelek, e- mailek, szerződések,...  telefonbeszélgetések  Értékesítési lehetőségek  …

14 Miben segít a genesisWorld?  A kiemelt vevőket megismerni és a lehető legjobban kiszolgálni (CVM)  Azonnali, helytálló információt szolgáltat  Vevői elégedettséggel nagyobb forgalmat elérni, és mellette időt és pénzt megtakarítani  Még több új vevőt szerezni  Az folyamatban lévő üzletkötések aktuális állapotát megtekinteni  Projektek áttekintésében  A vállalaton belüli csoportmunkák összehangolásában

15 Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások

16 Összekapcsolható funkciók Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások

17 Mobil kapcsolatok CAS genesisWorld – Mobil/PDA kapcsolatok: Telephelyek/Eszközök közötti adatszinkronizáció Online-hozzáférés a weben keresztül

18 Hogyan térül meg egy CRM rendszer ára? Marketing:  gyors szûrésekkel és céltudatos szegmentálással csak azt szólítjuk meg, akit érdemes,  az akciók lebonyolítása kevesebb adminisztrációs költséggel jár,  a sûrûbb és személyesebb megszólítás nagyobb találati arányt jelent.

19 Hogyan térül meg egy CRM rendszer ára? Értékesítés:  kevesebb ráfordítás a szükséges információk begyûjtésére, több idő az ügyfelekre,  kisebb, jobban tervezett raktárkészlet a fogyasztási és vásárlási szokások elemzése által,

20 Hogyan térül meg egy CRM rendszer ára?  kisebb ráfordítás az ajánlatok és szerződések készítésére, nyilvántartására (auto­matizált sémák, konstrukciók),  precízebben tervezhető és mérhető aktivitások (gépkocsiköltség, potenciálarányos ráfordítások, presales munkaidő ügyfelekhez és lehetőségekhez rendelése stb.),  átlátható és egységes információ-megosztás a folyamatban részt vevő szereplők között

21 Hogyan térül meg egy CRM rendszer ára? Ügyfélszolgálat:  mérhető tevékenységek,  rálátás a kiszolgálás lépéseire és költségeire,  minden esetben azonos tartalmú és minőségû kiszolgálás,  rövidebb nyilvántartási idő,  párhuzamosan kialakítható igényfogadási csatornák,  kevesebb munkaidő-ráfordítás az igények rögzítésére,  reklamációk, garanciális kérdések egyszerûbb megítélése

22 Hogyan válasszunk CRM rendszert? az implementáció teljes költsége a rendszerkiépítés és a testre szabás járulékos költségei mennyi időt vesz igénybe a teljes infrastruktúra kiépítése és beüzemelése az üzemeltetési és opcionális fejlesztési járulékos költségek a felhasználók oktatásának módszertana és várható költségei ha szükséges, a back- office rendszerekkel való integráció koncepciójának elképzelése és terve

23


Letölteni ppt "CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld."

Hasonló előadás


Google Hirdetések