Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMariska Takácsné Megváltozta több, mint 10 éve
1
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld új világa Előadó: Kovács Krisztina Pentatrade Kft. Jól informáltan, mindig és mindenhol!
2
GNÓTHI SZEAUTON !
3
ISMERD MEG ÜGYFELED !
4
Mi az a CRM? A rövidítés jelentése: Customer Relationship Management, vagyis Ügyfélkapcsolati menedzsment, még egyszerűbben: ügyfélkapcsolatok vezérelte cégvezetés
5
Az ügyfélkapcsolatok, és kezelésük fontossága Növekvő mennyiségű információ feldolgozása egyre rövidebb idő alatt Ügyfelek testre szabott, és színvonalas kiszolgálása Hiba esetén: - időveszteség (ügyfél és a vállalat számára) - ügyfél elvesztése
6
Ügyfélinformáció: nyomtatott dokumentumok kartonok táblázatok formájában Megfizethető, és rugalmas technológia: CRM rendszerek => a kis -és középvállalatok is úgy kezelhetik az ügyfeleiket, mint a nagyok
7
Melyek azok a tevékenységek, melyekre a CRM támogatást kínál? Ügyfélszolgálat, szerviz Értékesítés Értékesítés, menedzsment Telefonos eladás Marketing Vezetői információk
8
CRM Határtalan Üzleti stratégia Rendszerezés Vevőkapcsolatok felépítése és kezelése Tartós és gyümölcsöző vevőkapcsolatok Folyamatszervezés Megfelelő technikai háttér A CRM lényege
9
Mi a CRM megoldások haszna egy vállalat számára? Elégedett ügyfeleket „előállítása” Költségek csökkentése Jó vállalati image kialakítása A dolgozók motiváltak és jobban teljesítenek =>Nagyobb profit termelése Az ügyfelek megismerése (CRM-adatbázis) Elemzés (Adatbányászat) Testreszabás (Egyedi ajánlatok) Kommunikáció (Contact center) Ügyfélérték mérhetővé tétele
10
Miért jó a CRM a munkatársaknak? Ha az ügyfél elégedett, abból a munkatársak haszna: kevesebb stressz nagyobb elismerés Könnyebb munkavégzés megnövekedett munkavégzési hatékonyság Professzionális munkakörnyezet Profi csapatmunka
11
Egy vizsgálat tanúsága szerint, a törzsügyfelek elhagyták a céget, mert: minőségi problémáik voltak15 % elégedetlenek voltak az árral15 % kiszolgálási hiányosságokat tapasztaltak20 % az eladás utáni szolgáltatások hiányoztak, vagy hiányosak voltak50 % 70%-a a hibalehetőségeknek kiküszöbölhető a CRM rendszerekkel
12
Mi a CRM haszna a vevőknek? Biztonságérzet Elégedettség Bosszúság elkerülése „Különleges vagyok” „Figyelnek rám” „Az egész cég velem foglalkozik”
13
Mit kínál a CAS genesisWorld? Vállalatszintű adatszolgáltatás: Vevőkről Érdeklődőkről Együttműködő partnerekről Szállítókról Álláskeresőkről Kereskedőkről ... Támogatja a napi irodai munkát: Tárgyalási időpontok egyeztetése Projektek, feladatok, események Címkezelés Ajánlatok, (kör)-levelek, e- mailek, szerződések,... telefonbeszélgetések Értékesítési lehetőségek …
14
Miben segít a genesisWorld? A kiemelt vevőket megismerni és a lehető legjobban kiszolgálni (CVM) Azonnali, helytálló információt szolgáltat Vevői elégedettséggel nagyobb forgalmat elérni, és mellette időt és pénzt megtakarítani Még több új vevőt szerezni Az folyamatban lévő üzletkötések aktuális állapotát megtekinteni Projektek áttekintésében A vállalaton belüli csoportmunkák összehangolásában
15
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások
16
Összekapcsolható funkciók Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások
17
Mobil kapcsolatok CAS genesisWorld – Mobil/PDA kapcsolatok: Telephelyek/Eszközök közötti adatszinkronizáció Online-hozzáférés a weben keresztül
18
Hogyan térül meg egy CRM rendszer ára? Marketing: gyors szûrésekkel és céltudatos szegmentálással csak azt szólítjuk meg, akit érdemes, az akciók lebonyolítása kevesebb adminisztrációs költséggel jár, a sûrûbb és személyesebb megszólítás nagyobb találati arányt jelent.
19
Hogyan térül meg egy CRM rendszer ára? Értékesítés: kevesebb ráfordítás a szükséges információk begyûjtésére, több idő az ügyfelekre, kisebb, jobban tervezett raktárkészlet a fogyasztási és vásárlási szokások elemzése által,
20
Hogyan térül meg egy CRM rendszer ára? kisebb ráfordítás az ajánlatok és szerződések készítésére, nyilvántartására (automatizált sémák, konstrukciók), precízebben tervezhető és mérhető aktivitások (gépkocsiköltség, potenciálarányos ráfordítások, presales munkaidő ügyfelekhez és lehetőségekhez rendelése stb.), átlátható és egységes információ-megosztás a folyamatban részt vevő szereplők között
21
Hogyan térül meg egy CRM rendszer ára? Ügyfélszolgálat: mérhető tevékenységek, rálátás a kiszolgálás lépéseire és költségeire, minden esetben azonos tartalmú és minőségû kiszolgálás, rövidebb nyilvántartási idő, párhuzamosan kialakítható igényfogadási csatornák, kevesebb munkaidő-ráfordítás az igények rögzítésére, reklamációk, garanciális kérdések egyszerûbb megítélése
22
Hogyan válasszunk CRM rendszert? az implementáció teljes költsége a rendszerkiépítés és a testre szabás járulékos költségei mennyi időt vesz igénybe a teljes infrastruktúra kiépítése és beüzemelése az üzemeltetési és opcionális fejlesztési járulékos költségek a felhasználók oktatásának módszertana és várható költségei ha szükséges, a back- office rendszerekkel való integráció koncepciójának elképzelése és terve
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.