Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEmília Molnárné Megváltozta több, mint 10 éve
1
23.07.2014 Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások
2
23.07.2014 Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások
3
23.07.2014 Személyes információközpont Rugalmas, egyedi igények alapján alakítható Mindig szem előtt vannak a legfontosabb adatok Segítség a (még) tapasztalatlan felhasználónak
4
23.07.2014 Vevőakta A legfontosabb vevői információk egy helyen, gyorsan elérhetőek Minden felhasználó tud a vevőről helytálló információt adni A vevő FONTOSnak, és elkényeztetettnek érzi magát Motivált alkalmazottak
5
23.07.2014 Címkezelés Központi, vállalati szintű címkezelés Duplikáció figyelése
6
23.07.2014 Keresés és szelekció Egyszerű kezelés Keresési eredmény átlátható megjelenítése A szűrők dinamikusan és statikusan is definiálhatóak Visszatérő lekérdezések menthetőek menüpontként, így gyorsabb a hozzáférés
7
23.07.2014 Időpont- és feladat management Csoportos- és Egyedi naptár Outlook konform elrendezés Szabad időpontok kényelmes keresése, időmegtakarítás Átfedés vizsgálata Főnöki naptár, csak a jogosult személy láthatja
8
23.07.2014 Telefonbeszélgetések Kimenő/Bejövő hívások történetei, eredményei mindenki számára elérhetőek Kiegészíti a vevőaktát
9
23.07.2014 Dokumentumok, Levelek, E-mailek Címjegyzékből direkt indítható levélírás Központi dokumentumkezelés Kör- levelek, e-mailek készítése
10
23.07.2014 E-mail-integráció Saját e-mail kliens és Outlook használata lehetséges E-mail direkt küldése/fogadása a genesisWorld-ben Fontos levelek archiválása és küldőhöz/fogadóhoz csatolása Archiválási protokollok előzetes beállítása Kör e-mailek gyors, egyszerű szétküldése
11
23.07.2014 Értékesítési esélyek A komplett értékesítési folyamatot ábrázolja Hatékonyság, átláthatóság, tervezési megbízhatóság az értékesítésben. Kereskedők támogatása a napi munkájukban
12
23.07.2014 Leterheltség tervezése Gyors rálátás a szabad erőforrásokra és alkalmazottakra
13
23.07.2014 Projektek áttekintése Egyszerű projekttervezés Projektfolyamat egyszerű szerkesztése, és jóváhagyása Projektek és állapotuk felügyelete A projekthez tartozó időpontok, mérföldkövek, prezentációk, egyéb folyamatok kezelése
14
23.07.2014 ERP-illesztés Vevőakták bővítése ERP- adatokkal Rendelés-, számla-, termék,- függőben lévő levelezési- információk bármikor elérhetőek
15
23.07.2014 Duplikációk kezelése Partneradatok esetében a dupla rögzítések kiszűrése, ERP- kapcsolat lehetséges
16
23.07.2014 Kiértékelések, grafikonok Analitikus CRM: CAS genesisWorld Analysis modullal
17
23.07.2014 Címek megosztása Csoportosított címek könnyű kezelése Postázás, e-mail küldés támogatása Címek csoportokhoz való hozzárendelésével egyedi vagy csoportos műveletek (pl.:karácsonyi üdvözlőlapok)
18
23.07.2014 Mobil kapcsolatok CAS genesisWorld – Mobil/PDA kapcsolatok: Telephelyek/Eszközök közötti adatszinkronizáció Online-hozzáférés a weben keresztül
19
23.07.2014 A genesisWorld flexibilitása Menü Szabadon beállítható Összekapcsolt adatok története Dinamikus listák és nézetek
20
23.07.2014 Kapcsolat más rendszerekkel:
21
23.07.2014 Referenciák:
22
23.07.2014 Internet elérhetőség: www.cas.de
23
23.07.2014 Végezetül…… Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.