Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLajos Péter Megváltozta több, mint 10 éve
1
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője 2013. április 24.
2
BIZTOS ÉS TÁMOGATÓ CÉGKULTÚRA, AZ EGYSÉGES ARCULAT ÉS BESZERZÉS EL Ő NYEI
3
Cégkultúra A cég stratégiája és szervezeti felépítése határozza meg. Mit foglal magába? - Viselkedési formákat, - értékeket, - hozzáállást, - szociális hatások összességét, amelyek a céget és a szolgáltatásait jellemzik.
4
A cégkultúra szerepe: - Szabályokat ad, amikor nincsenek szabályok.
5
Mit jelent a biztos és támogató Franchise cégkultúra? A szabályok – a működés – teljes átgondolását (működési kézikönyv, rendszerterv, arculati kézikönyv, franchise-szerződés). Meghatározza, ki az ideális Átvevő: - Aki azonosul a cég eszmeiségével, termékeivel, marketing üzenetével.
6
Autonómia a „Franchise”-ban - A tulajdonosok – Átvevők – saját vállalkozásuk „urai”.
7
Mire kell törekednie a rendszergazdának? - Legyőzés helyett partnerségre.
8
Aktív részvétel kialakítása - Motivált partnerek, - motivált munkatársak, és - rendszeres kommunikáció által (meetingek, tréningek, központi események).
9
Egyéni kezdeményezések biztosítása - A franchise Átvevők felelős vállalkozások, vannak saját ötleteik, van kreativitásuk.
10
A Franchise … … jó üzleti „házasság”, - kölcsönös tiszteletre épül.
11
Egységes arculat - Ahogy a cég, a franchise-rendszer, a franchise partnerek, a munkatársak a nyilvánosság felé megjelennek.
12
Az arculat része 1.Designe - egységes üzlet berendezés: feliratok, prospektusok, hangulati elemek (zene, fény)
14
Az arculat része 2. Viselkedés - az Ügyfélkiszolgálási Kézikönyv szabályozza. 3. Reklámok és hirdetések
16
Beszerzési előnyök - Kedvezőbb feltételek - Cégre szabott ösztönző rendszerek
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.