Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Zöld kommunikáció - esetek 2012. November 21.. Mit tudunk?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Zöld kommunikáció - esetek 2012. November 21.. Mit tudunk?"— Előadás másolata:

1 Zöld kommunikáció - esetek 2012. November 21.

2 Mit tudunk?

3

4 Őszintén…

5  Zöld fogyasztók erősödése 1970-es évektől – 30-49 közötti családos nők, átlagon felüli képzettséggel (Ottman) LOHAS 19 % természetes 15 % sodródó 25 % hagyományos 24 % közömbös 17 % Léteznek zöld fogyasztók?

6 Milyenek is a zöld emberek?  Egyformák?  Mi foglalkoztatja őket? Fenntarthatósági kérdések Hatások most és jövőben saját életükre, szeretteikre  Tévhit: az emberek többségét a bolygó sorsa érdekli – erre épült a kommunikáció is!  Igazság: igazából attól félnek, hogy a bolygó elveszti azt a képességét, hogy el/fenntartsa őket! Ezért az egészséghez kapcsolódó témák fontosak! 61 % 67 % 54 % NMI, 2009, LOHAS fogyasztói trendek

7 Zöld kommunikáció

8 Zöld trendek P&G Future friendly campaign + hosszú távú célok 2020-ig: előállítás + belső fejlesztések + fogyasztók

9 Zöld trendek  2006 óta - Kreativitás a fenntarthatóságért  Kategóriák: Nemzetközi zöld vállalatok / közepes- kis és induló vállalkozások Zöld kormányok Zöld termékek / szolgáltatások Zöld befektetések Zöld képzések Zöld munkavállalói programok Stb.

10 Munkáltatói márka  Net Impact felmérés: Talent riport -what workers want in 2012  Pozitív környezeti és társadalmi hatás kiváltása a munkájukon keresztül – elégedettségük magasabb (2:1)  Nők számára fontosabb

11 Felelősségvállalás, mint pozicionálás  Egy iparágon belüli szereplők:

12 Zöld kommunikációs csapdák

13

14 Aki még nem zöldült…

15

16

17 Aki már igen – Díjnyertes program

18 M&S

19

20 Megéri?


Letölteni ppt "Zöld kommunikáció - esetek 2012. November 21.. Mit tudunk?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések