Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAntal Biró Megváltozta több, mint 10 éve
1
Zöld kommunikáció - esetek 2012. November 21.
2
Mit tudunk?
4
Őszintén…
5
Zöld fogyasztók erősödése 1970-es évektől – 30-49 közötti családos nők, átlagon felüli képzettséggel (Ottman) LOHAS 19 % természetes 15 % sodródó 25 % hagyományos 24 % közömbös 17 % Léteznek zöld fogyasztók?
6
Milyenek is a zöld emberek? Egyformák? Mi foglalkoztatja őket? Fenntarthatósági kérdések Hatások most és jövőben saját életükre, szeretteikre Tévhit: az emberek többségét a bolygó sorsa érdekli – erre épült a kommunikáció is! Igazság: igazából attól félnek, hogy a bolygó elveszti azt a képességét, hogy el/fenntartsa őket! Ezért az egészséghez kapcsolódó témák fontosak! 61 % 67 % 54 % NMI, 2009, LOHAS fogyasztói trendek
7
Zöld kommunikáció
8
Zöld trendek P&G Future friendly campaign + hosszú távú célok 2020-ig: előállítás + belső fejlesztések + fogyasztók
9
Zöld trendek 2006 óta - Kreativitás a fenntarthatóságért Kategóriák: Nemzetközi zöld vállalatok / közepes- kis és induló vállalkozások Zöld kormányok Zöld termékek / szolgáltatások Zöld befektetések Zöld képzések Zöld munkavállalói programok Stb.
10
Munkáltatói márka Net Impact felmérés: Talent riport -what workers want in 2012 Pozitív környezeti és társadalmi hatás kiváltása a munkájukon keresztül – elégedettségük magasabb (2:1) Nők számára fontosabb
11
Felelősségvállalás, mint pozicionálás Egy iparágon belüli szereplők:
12
Zöld kommunikációs csapdák
14
Aki még nem zöldült…
17
Aki már igen – Díjnyertes program
18
M&S
20
Megéri?
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.