Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az SDT keretrendszer logikai és architektúrális felépítése Dringó Béla

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az SDT keretrendszer logikai és architektúrális felépítése Dringó Béla"— Előadás másolata:

1 Az SDT keretrendszer logikai és architektúrális felépítése Dringó Béla

2 Előzmények, tapasztalatok
Sulinet Digitális órák (1997) html alapú, egy tanóra alatt átnézhető, több tanórán feldolgozható anyagok tanárok és informatikusok közös munkája jó szakmai és technikai színvonal, de: technológia miatt hamar elavul felhasználási lehetőségek korlátozottak

3 SDT kialakításának irányelvei
technikai értékállóság újrafelhasználhatóság több szempont szerinti átdolgozhatóság

4 Technikai értékállóság
tananyag szerkezete, elemei ne kötődjenek a megjelenítési eszközökhöz LCMS tároló publikációs csatornák web LMS rendszerek pdf XML leírók használata

5 Újrafelhasználhatóság
Tananyagot „szét kell cincálni” a legkisebb önmagában értelmes építőkockákra Tananyagelemek SDTMETA szerkesztő Tananyagszerkesztő komponens

6 Tananyagelemek nem tartalmaznak hivatkozást más, a rendszerben található objektumra kép, írott szöveg, matematikai képlet, szimuláció, mozgókép, hang… általában fájlokhoz köthetőek, fájlformátumok szerint csoportosítottak fájlok(ok) + leíró információk

7 Tananyagegységek gyűjtemény feladatlap lap foglalkozás téma

8 SDT további tulajdonságai
modularitás kollaboráció elősegítése csoportmunka elősegítése lektorálás (értékes közkincs)


Letölteni ppt "Az SDT keretrendszer logikai és architektúrális felépítése Dringó Béla"

Hasonló előadás


Google Hirdetések