Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEgon Bakos Megváltozta több, mint 10 éve
1
Az SDT keretrendszer logikai és architektúrális felépítése Dringó Béla
2
Előzmények, tapasztalatok
Sulinet Digitális órák (1997) html alapú, egy tanóra alatt átnézhető, több tanórán feldolgozható anyagok tanárok és informatikusok közös munkája jó szakmai és technikai színvonal, de: technológia miatt hamar elavul felhasználási lehetőségek korlátozottak
3
SDT kialakításának irányelvei
technikai értékállóság újrafelhasználhatóság több szempont szerinti átdolgozhatóság
4
Technikai értékállóság
tananyag szerkezete, elemei ne kötődjenek a megjelenítési eszközökhöz LCMS tároló publikációs csatornák web LMS rendszerek pdf XML leírók használata
5
Újrafelhasználhatóság
Tananyagot „szét kell cincálni” a legkisebb önmagában értelmes építőkockákra Tananyagelemek SDTMETA szerkesztő Tananyagszerkesztő komponens
6
Tananyagelemek nem tartalmaznak hivatkozást más, a rendszerben található objektumra kép, írott szöveg, matematikai képlet, szimuláció, mozgókép, hang… általában fájlokhoz köthetőek, fájlformátumok szerint csoportosítottak fájlok(ok) + leíró információk
7
Tananyagegységek gyűjtemény feladatlap lap foglalkozás téma
8
SDT további tulajdonságai
modularitás kollaboráció elősegítése csoportmunka elősegítése lektorálás (értékes közkincs)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.