Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAttila Fodor Megváltozta több, mint 10 éve
1
Iskola a jövőben Bepillantás a 2010/11 tanévben a 7.a osztály mindennapjaiba Kelep László kelepl@javacska.hu (Bátfai Norbert) Nagyatom,kelepl@javacska.hu Könyves Kálmán Általános Iskola és Gimnázium RobIGOR 810 http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu II. Jávácska konferencia, Budapest, 2005
2
Óratípusok megoszlása a Könyvesben (25 perc gépes + 20 perc megbeszélés) http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu (A gépes és a részben gépes órákon a szaktanár folyamatosan jelen van.)
3
Módszerek megoszlása http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu
4
Módszerek megoszlása összefoglalva http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu
5
Programtípusok aránya http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu Tárgy Gépes %EDURTSSIMSFPSMMORPGBTEgyéb 1.Matek 4025-105---- 2.Irodalom 405--10 5 - 3.Nyelvtan 15 ------- 4.Számítástechnika 10060-10 5-5 5.Történelem 90535-15 10 - 6.Fizika 7025-3510---- 7.Kémia 7025-3015---- 8.Földrajz 7020 10---- 9.Biológia 60205 15---- 10.Rajz 2010------ 11.Angol 3010--5555- 12.Ének 5025----- 13.Technika 9020-3015---25 14.Testnevelés 155------10 15.Osztályfőnöki 255--5555- 16.Etika 155---555- ( BT : pl. Bluetooth ®, lokális kapcsolatot feltételező)
6
Társadalmi hatások http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu Digitális szakadék Digitális verem Hozzáférés a virtuális világhoz A virtuális világ fogságában… (ez lehet a nem túl távoli jövő „kábítószere”)
7
A szakadék és a verem feltöltése http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu Iskolai géphasználat: folyamatos szaktanári felügyelet mellett Otthoni géphasználat: folyamatos szaktanári kontroll mellett, például a kötelező játékokon keresztül
8
Gazdasági és társadalmi hatások http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu Az EDU alá eső oktató és tanuló szoftverek tervezése, fejlesztése, karbantartása az IT ipar fő motorja. Az EDU alá eső oktató és tanuló szoftverek használata az információs társadalom fő motorja. EDU 25 5 15 60 5 25 20 10 25 20 5 5 5
9
Összefoglalás, avagy az iskola, mint a játék új temploma http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu A Könyves a géphasználatot átvitte a gyerekszobából az iskolába, amivel alapvető társadalmi és gazdasági folyamatokat indított meg: – felpörgette a tudás-gazdaságot – feltöltötte a digitális szakadékot – elkerülhetővé tette a digitális vermet
10
Kérdések és válaszok Bepillantás a 2010/11 tanévben a 7.a osztály mindennapjaiba Kelep László kelepl@javacska.hu (Bátfai Norbert) Nagyatom,kelepl@javacska.hu Könyves Kálmán Általános Iskola és Gimnázium RobIGOR 810 http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu
11
Ajánlott és felhasznált irodalom http://www.clib.dote.hu:8081/javacska/b.v http://www.javacska.hu Paul Attewell et al.: Computers and Young Children. Social Benefit or Social Problem? The University of North Carolina Press, Social Forces, Sept. 2003. 82(1):277-296. Bátfai Norbert: Iskola a jövőben, előadás a II. Jávácska konferenciára Munkaverzió: 0.0.2
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.