Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Eisberg Group 2015 VISION 6.6 1.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Eisberg Group 2015 VISION 6.6 1."— Előadás másolata:

1 eisberg Group 2015 VISION 6.6 1

2 évente 19000 tonna feldolgozott saláta forgalom 50 Mio €
12 országba szállítunk évente tonna feldolgozott saláta forgalom 50 Mio € .

3 AZT, HOGY A JÖVŐ MILYEN LESZ, NEM TUDHATJUK.
DE HOGY MILYEN LEHET, AZ RAJTUNK MÚLIK A fejlődés útjai – Csíkszentmihályi Mihály 1993/

4 Fenntarthatóság index
Az index megmutatja, hogy mennyire fontos a szervezet életében a tisztességes és hosszú távú kapcsolatok építése külső és belső kapcsolataikban. Kiemelt kérdések Úgy vélem, vállalatunk tisztességes és hosszú távú kapcsolatokat alakít ki partnereinkkel, beszállítóinkkal. Tapasztalataim szerint az ügyfelek őszintén elégedettek a vállalat termékeivel, szolgáltatásaival. Külső kapcsolatok Legjobb Munkahelyek 2011 Magyar átlag 2011 Biztos vagyok benne, hogy vállalatom sikeresen helyt áll a jövőben. Jelentős időt és erőforrást fordítunk a jövőbeni sikerességünkhöz fontos termékek/szolgáltatások megújítására, fejlesztésére. Üzletmenet Vállalatunk vonzó munkahely a rátermett, tehetséges emberek számára. Vállalatunk meg tudja tartani legjobb embereit. Humán tőke

5 KÜLSŐ KAPCSOLATOK Úgy vélem, vállalatunk tisztességes és hosszú távú kapcsolatokat alakít ki partnereinkkel, beszállítóinkkal.

6 AKARUNK-E TÉNYLEG BELÁTNI BESZÁLLÍTÓINK FOLYAMATAINAK MÉLYÉRE?

7 KÁR, HOGY ELSZAKADUNK TŐLE….
A TERMÉSZET SZÉP KÁR, HOGY ELSZAKADUNK TŐLE….

8 Vállalatunk vonzó munkahely a rátermett, tehetséges emberek számára.
AZ EMBERI TÉNYEZŐ Vállalatunk vonzó munkahely a rátermett, tehetséges emberek számára.

9 FENNTARTHATÓ TELJESÍTMÉNY:
SZAKTUDÁS X EMBERI TÉNYEZŐ A LEGFONTOSABB ÉRTÉK:A MEGFELELŐ EMBER

10 D E C A B FLOW KIHÍVÁSOK KÉSZSÉGEK UNALOM SZORONGÁS L o w H I g h
magas KIHÍVÁSOK D E SZORONGÁS FLOW C Move from a to b to c to d… / Move D up above and connect to E A B UNALOM L o w KÉSZSÉGEK H I g h alacsony magas 10

11 MEDDIG / HOGYAN TARTHATÓ FENN AZ EMBEREK MOTIVÁCIÓJA ?

12 Nem látható, de tudjuk Csak sejtjük AZ EMBERI EISBERG Nem is sejtjük
A látható világ Nem látható, de tudjuk Csak sejtjük Nem is sejtjük PARADIGMÁK HIEDELMEK

13

14

15 CSÍKSZENTMIHÁLYI KÖNYVEK, EISBERG KISKÖNYVTÁR
„HA AZ EMBER A LEHETŐ LEGÉRTÉKESEBB SZERETNE LENNI A KÖRNYEZETE SZÁMÁRA, ÖNMAGA TÖKÉLETESÍTÉSÉNEK HOSSZADALMAS, MAGÁNYOS ÚTJÁRA KELL LÉPNIE” Thomas Carlyle CSÍKSZENTMIHÁLYI KÖNYVEK, EISBERG KISKÖNYVTÁR

16 CSAPATÉPÍTÉS

17

18 Az egyes döntések egyéni (csapatonkénti eredményei)
NYERJ AMENNYIT TUDSZ JÁTÉK : VERSENGÉS V KOOPERÁCIÓ A csapatok döntései Az egyes döntések egyéni (csapatonkénti eredményei) 4x X:-1 3x1y X:+1 Y:-3 2x2y X:+2 Y:-2 1x3y X:+3 Y:-1 4y Y:+1

19 NAPI MUNKA:Minőségi körök
LÁTTATNI A NAGYOBB ÖSSZEFÜGGÉSEKET, HOGY HELYI SZINTEN JOBB DÖNTÉSEK SZÜLESSENEK

20 Csapatunk: Czidor Lajos körvezető Kercsó Sándor körvezető h.
Ladányi Attila Balog István Novák András Fehér Gusztáv Sivák István Káré István mentor

21 Téma: A mosó helyiségben keletkező salátahulladék csökkentése
VIZES 8-as Téma: A mosó helyiségben keletkező salátahulladék csökkentése Naponta átlagosan: 192 kg hulladék keletkezett! Ft / év megtakarítás Kép2 21 21

22 fordított költségek csökkentése 40 %-kal
Higi-manók Téma: Az üzem területén felhasznált higiéniai eszközökre fordított költségek csökkentése 40 %-kal „Z” papír Gumikesztyű Cérnakesztyű Gyökérokok: - nincs leszabályozva a kesztyűfelhasználás - nem megfelelő a papíradagoló eszköz 22 22

23 Hullaírtók 23 Téma: A csomagolási hulladék csökkentése 0 kg-ra
„Barna ládás” hulladék Darab kartonok 23

24 Üzemközi Takarítási Szabvány:
Nem vagyunk mi tűzoltók… Üzemközi Takarítási Szabvány: Megtakarítás: Ft / év 1. Rázóasztal takarításakor, minden esetben használjuk a műanyag kaparót! 2. Padozat takarításakor, ne slaggal „tereljük” össze a hulladékot, hanem használjuk a lehúzókat! 24 24

25 Téma: A csomagolás során a levél becsípődésből keletkező
Becsípett-csapat Téma: A csomagolás során a levél becsípődésből keletkező belső (általunk észlelt) és külső (vevő által észlelt) reklamációk csökkentése a Big Mac és Fitness Mix termékeknél. Kb. évi Ft megtakarítás Big Mac Fitness Mix 25 25

26 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET !


Letölteni ppt "Eisberg Group 2015 VISION 6.6 1."

Hasonló előadás


Google Hirdetések