Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAurél Csonka Megváltozta több, mint 10 éve
1
Librarians az oktató játék
2
A játékról Fejlesztők: Harmat Balázs webprogramozó Horváth Alexandra grafikus Műfaj: labirintus játék Környezet: Windows Célcsoport: 12-18 éves iskolások
3
Mit oktat? Szinte minden iskolai tantárgy tartalmaz ún. "magolós" részeket. Ezeket a legunalmasabb megtanulni (pl.: évszámok). A játék célja, hogy érdekesebbé tegye a tanulásnak ezt a folyamatát.
4
Hogyan oktat? A szörnyeket kvízkérdésekkel lehet legyőzni. Rossz válasz esetén a játékos visszakerül a legutóbb mentett játékállásba. Ahogy halad előre a pályákon, egyre többet tanul.
5
Hogyan oktat?
7
A játék lehetőségei és egyéb tulajdonságai: játékállás mentés játékállás betöltés felvehető tárgyak, melyekkel le lehet győzni a szörnyeket 15 különböző labirintus 4 pálya 4 tantárgyhoz játék közben is elérhető menü átvezető grafikák két pálya között
8
Továbbfejlesztési lehetőségek: hangok és aláfestő zene több lehetőség a billentyűzettel és az egérrel súgó pályaszerkesztő fejlettebb pályagenerátor tárgyak elhelyezése intelligens módon kvízkérdések írásának lehetősége webes felület mozgás animáció több pálya
9
Továbbfejlesztések, melyeket mindenképp meg akarunk valósítani hangok és aláfestő zene fejlett pályagenerátor tárgyak elhelyezése intelligens módon kvízkérdések írásának lehetősége webes felület mozgás animáció több pálya magyar változat
10
Mit profitált csapatunk a projektből? A programozó megtanult programozni. A grafikus megtanult rajzolni. :) Milánó Betekintést nyerhettünk egy profi fejlesztő cég működésébe, így tisztában vagyunk szoftverekkel szemben támasztott elvárásoknak Gyakorlatot és rutint szereztünk projekt típusú munkákban Referenciamunka Europass igazolvány
11
Köszönjük a figyelmet! Most pedig lássuk a játékot!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.