Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGyörgy Rácz Megváltozta több, mint 10 éve
2
A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti Gazdasági Főiskola – Külkereskedelmi Kar)
3
Feladat – image kommunikáció Kihívás KonkurenciaMárkaFogyasztó USP Kommunikáció Média CÉL
4
VERSENYTÁRSAK 94,5 91,188,1 93 87,1 98 95,5 97,5 9493,5 74,6 88,1
6
AIRWAVES MÁRKA - IMAGE.” Márka-megszemélysítés Fiatalos Sportos, Kalandvágyó, Ki ha én nem, beképzeltségre hajlamos Márkakép Egyértelműen az erős ízt emelték ki
7
Airwaves Célcsoport Demográfiai jellemzők 18-39 év Városban élő Dolgozó/Tanuló Életstílus Lendületes Fogékony a változásokra Közösségi élet Nyitott az újdonságra Érdeklődő Szabadidő Sport Szabadtéri programok Család Barátok Hol találkoznak kihívással?
9
KIHÍVÁS kihívás munkasportversenyiskola Növekszik az arousal szint Csökken a drive
10
Mindennapi kihívások INSIGHT Elmenekülünk előlük és fejünket a homokba dugjuk Erőt gyűjtünk és szembenézünk velük AIRWAVES
11
USP A versenytársaktól megkülönböztet Fogyasztók által kiemelt termékelőny AIRWAVES ERŐS ÍZ Mindennapi kihívások Szembe kell néznünk velük AIRWAVES ERŐT ad, hogy szembenézz a kihívássokkal E
12
Kommunikációs stratégiacélok Üzenet bevésődése Szimpátiát ébresszünk a fogyasztóban Tisztább márkakép kialakítása Call to action - Cselekedj! barátságos, közvetlen hangnem egyértelmű üzenet a fogyasztói insight-ra alapozva
13
STRATÉGIAI IRÁNYVONAL Ne dugd a homokba a fejed! Légy erős! Nézz szembe a kihívással! Bátor strucc kampány
15
Üzenet bevésődése Szimpátiát ébresszünk a fogyasztóban Tisztább márkakép kialakítása Média célok - stratégia Média célok - stratégia Erős ATL háttér Célcsoporthoz közeli médium Interaktivitás Figyelemfelkeltő médiafelület, szórakoztató módon
16
Integrált ATL–BTL támogatás,kiegészítés Interaktivitás internetes játékok, rendezvények, ambient, gerillaakciók Élménynyújtás rendezvények HOGYAN?
17
Kinek? Média célcsoport Szurikáták 18-25 év Tanuló Szabadidős tevékenységek Közösségi élet Oroszlánok 25-39 Fiatal pályakezdő/dolgozó Munka Család Közösségi élet
18
1. szakasz2. szakasz 3. szakasz 2011. Március 1. Kampányunk kezdete 2011. Június 31. Kampányunk vége Időtartam
19
Médiahasználat ATL BTL RádióIndoor, OutdoorSajtó Internet Kreatív médiamegoldások Helyi promóciók Szponzoráció, eseménymarketing TV PR
20
ATL ATL eszközök
21
Televízió Szponzoráció Szellemi vetélkedő Sportközvetítés Tehetségkutató Kihívással kapcsolatba hozható filmek Reklámfilmek kihívással kapcsolatos műsorok előtt, szüneteiben, után 1.szakasz Struccok - 5 mp-s spotok 2.szakasz Társul a termék -kisfilmek 3.szakasz Megerősítés
22
piackutatás naponta 29% 58% hetente többször Rádió Rendezvényeink promotálása Reggeli órák beszélgetős műsoraiban, szüneteikben Délután 4-6 közötti időszak műsoraiban, szüneteikben
23
63% hetente többször Programajánlókban rendezvényeink hirdetése Sajtó
24
Integrált arculat Indoor-outdoor Párhuzamban a TV kampány szakaszival Kihívásokkal teli helyeken Kreatív közterület használat struccfejű jegylyukasztó a BKV-n 3D óriásplakát labdafogó háló
25
Interstitial Vírusvideók Flashjátékok Internet Hagyományos módszerek Social Média Élmények
26
BTL eszközök
27
Rendezvények, Szponzoráció 2011. április 1. STRUCC PARÁDÉ 2011. május 18. A KIHÍVÁS NAPJA Egészséges életmód –, sportrendezvényeken való megjelenés PR
28
Helyi promóciók Iskolákban és cégeknél kihívásokkal teli időszakokban TRYVERTISING Mire jó ez?
29
Egyedi és kreatív médiamegoldások
30
Ambient és gerilla eszközök Mászófal panelházak oldalán GPS/Geocaching Struccos flashmobok
31
Kreatív médiamegoldások Alacsony büdzséből megoldható, terjeszthető, hazavihető megoldások azért, hogy a márka mindig ott legyen a fogyasztóval MATRICA a Don’t Panic boritékokba FreeCard HoReCa helyeken Egyedi tervezésű, hazavihető, struccos cuccok
32
Médiaintenzitás 1. szakasz 3.szakasz2.szakasz
33
TV50% BTL15% Internet10% Közterület10% Rádió5% Sajtó5% Kreatív média5% Büdzsé
34
Összegzés
35
Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.