Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2007-2008-as tanév Záró értekezlet.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2007-2008-as tanév Záró értekezlet."— Előadás másolata:

1 as tanév Záró értekezlet

2 9 ó -10 ó igazgatói beszámoló
10 ó -10ó 15 p szünet 10 ó 15 p - 11 ó munkaközösségi beszámolók 11 ó egyebek (benne Kristin Ferenc tájékoztatója 12 ó zárás, ebéd

3 2007/2008-as tanévi célkitűzések és megvalósulásuk értékelése
Felkészülés a nem szakrendszerű oktatás megvalósítására az alapozó (5. és 6. évfolyam) szakaszban. 4 kolléga augusztusában, további 3 kolléga márciusában vett részt 120 órás felkészítő tanfolyamon, további 3 kolléga augusztusában vesz részt továbbképzésen 2. Az alapfokú nevelés-oktatás kezdő és alapozó szakasza közötti átmenetnek a megkönnyítése tanulóink számára. Hospitálások a negyedik évfolyamon; nyílt órák a felső tagozaton az alsós szülőknek (2007. nov tanár 25 ó; módszertani kultúra fejlesztése;

4 3. A HEFOP (A Zuglói Pedagógiai Központ „Tevékeny gyermek, termékeny jövő” kompetencia alapú oktatás elterjesztésére; a Benedek Elek EGYMI „Változz a világgal” – a sajátos nevelési igényű tanulók inkluzív nevelésének-oktatásának megvalósítása és fenntartása intézményi együttműködés keretében Zuglóban) pályázatok megvalósításában (tanári továbbképzések, szemléletformálás) való további aktív részvétel – a projektoktatás kiterjesztése, népszerűsítése

5 „Tevékeny gyermek – termékeny jövő”
22 kolléga továbbképzésen vett részt (kompetencialapú oktatás) Informatikai eszközök Projektzáró rendezvénysorozat (2008. febr ) Nyelvi fejlesztés matematika órán logopédiai osztályban a 4. évfolyamon – Gálfi Anikó Szövegértés fejlesztése kooperatív módszerekkel a 2. évfolyamon – Czeglédi Krisztina A kompetencia alapú oktatás a technika tantárgy keretében a 6. osztályban – Tóthné Orbán Zsuzsanna

6 „Változz a világgal!” Tanár továbbképzések az együttnevelés módszertanában (20 fő) Projektzáró konferencia megszervezése, részvétel (2008. január 31.) Fejlesztő eszközök, játékok Informatikai eszközök

7 4. A konkrét feladatra, problémamegoldásra szerveződő szakmai team-munka kezdeményezése, erősítése
Alapozó szakaszon tanító kollégák, Esélyegyenlőségi terv elkészítése, Mérési feladatok előkészítése, Magyar Hospice Alapítvány rendezvénysorozata, Iskolakostólgató – elsős beiratkozás, Középiskolai felvételik

8 célkitűzések 5. A módosított közoktatási törvény, NAT megismerése – tantestületi ért., munkaközösségi műhelymunka, egyéni munka 6. A sajátos nevelési igényű tanulók együttneveléséhez szakmai kapcsolatok ápolása, erősítése (Benedek EGYMI; Nevelési Tanácsadó; Logopédiai Intézet; Szakértői Bizottság, Gyermekjóléti Szolgálat, befogadó intézmények) – konferencia szervezése, műhelymunka, pedagógiai héten közös bemutató, iskolanyitogató stb.

9 7. Kéttanáros modell további népszerűsítése iskolában, kerületben, pedagógus továbbképzés keretében ( 2.b, 4.a osztály, 4.l osztály, 7.a és b osztály) 8. A felső tagozaton a logopédiai osztályokból átkerült tanulók sikeres integrálása – tanulmányi eredmények: 9. Az első négy évfolyamon a sportági alapozás feltételeinek biztosítása – mind a négy évfolyamon heti két alkalommal órarendbe építetten megvalósul a sportági (ritmikus gimnasztika, labdarúgás alapjai) alapozás

10 A 2007-2008-as tanév fő feladatai
Nem szakrendszerű oktatás megvalósítása: a jogszabályok értelmezése; helyi tanterv módosítása az időkeret kiszámítása; a tanulás megszervezése; értékelés – Pedagógiai program felülvizsgálata dec. 31. Felkészülés a kompetencia-alapú oktatásra –tanári továbbképzéseken való részvétel, a tantestület módszertani kultúrájának fejlesztése A tanulók alapkészségeinek fejlesztése, a követelményrendszerek áttekintése közös szakmai műhelymunka (tanító+szaktanárok) keretében A 2006/2007-es tantárgyi mérés eredmények elemzésének tapasztalatai a munkaközösségek fejlesztési feladatai között prioritást élvezzenek.

11 Fő feladatok folytatás
A német nemzetiségi program folyamatos népszerűsítése – óvodai előkészítő, hagyományőrző programok Az első három évfolyam szöveges értékelésének időben történő koordinálása Értekezlet: Közoktatási törvény és a NAT ismertetetése Kéttanáros modell népszerűsítése: pedagógus továbbképzés tartása; konzultációk, teammegbeszélések

12 Középiskolai felvételik
8 osztályos gimnázium: 3 fő 6 osztályos gimnázium: 6 fő 4 osztályos gimnázium: 26 fő Szakközépiskola: fő Szakiskola: fő Még fel nem vett: 2 fő

13 Elsős beiratkozás 1. a osztály 25 fő (számított létszám: 26 fő);
osztálytanítók: Székelyné Palkó Mária Varga Éva 1. b osztály 27 fő; tanító: Cserépné Posta Mária napközis nevelő: Tatai Pálné 1. l osztály 14 fő (számított létszám: 28 fő) tanító: Gálfi Anikó napközis nevelő: Kálóczi Krisztina logopédus: Hajdúné Kovács Mária 1. n osztály 25 fő (számított létszám: 26 fő) tanító: Pákáné Szarka Magdolna napközis nevelő: Domján Dóra

14 5. évfolyam 5. a osztály 29 fő (számított létszám: 36 fő) osztályfőnök: Tóth Eszter matematika-informatika-kémia szakos tanár 5. b osztály 30 fő (számított létszám: 36 fő) osztályfőnök: Erdei Norbert biológia-testnevelés szakos tanár 5. n osztály 24 fő (számított létszám: 25 fő) osztályfőnök: Komoróczy Márta német-történelem szakos tanár


Letölteni ppt "2007-2008-as tanév Záró értekezlet."

Hasonló előadás


Google Hirdetések