Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Játszani is engedd…” „KREÁTOR” – JÁTÉKÓRA.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Játszani is engedd…” „KREÁTOR” – JÁTÉKÓRA."— Előadás másolata:

1 „Játszani is engedd…” „KREÁTOR” – JÁTÉKÓRA

2 tanulásmódszertani és önismereti tananyagot és módszert.
Cél: bemutatni és népszerűsíteni az Arany János Tehetséggondozó Programban alkalmazott tanulásmódszertani és önismereti tananyagot és módszert.

3 A csapat Deme Anna Tisza Zsuzsanna Pankotayné Szarvadi Katalin
Szabóné Kovács Gyöngyi Németh Gyula (tartalék játékos) Szilágyi László KÖSZÖNET MINDENKINEK!

4 Eredmény A továbbképzésen 142 pedagógus vett részt a megyében.
Visszajelzés (tetszési index): 4,51 (átlag) Igény a folytatásra. „Szívesen részt vennék még ilyen továbbképzésen, ahol a munkatársaim is megismerhetnék ezeket az élményeket, amelyben ma itt részem volt.” „Színes, tartalmas, élvezetes volt. Jól éreztem magam.” „Játszani felnőtt korban is jó, pozitív hatással van az emberre! Köszönöm!” Jó hangulat – tanulságokkal.

5 TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAM: TM, ÖNISMERET, TÁNC TANÁRI TOVÁBBKÉPZÉS
PSZICHOLÓGUS KÖZÖSSÉGI ALKALMAK ARANY JÁNOS TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAM: TM, ÖNISMERET, TÁNC TANÁRI TOVÁBBKÉPZÉS SZEMLÉLETMÓD ÁLTALÁNOS TANTERV: DRÁMA, TÁRSADALOMISMERET ÉS ETIKA ÓRÁK : „TEREPGYAKORLATOK” NYELVI ELŐKÉSZÍTŐ OSZTÁLYOK: TM, TÁNC ÉS DRÁMA

6 Szervezés – partnerek: megyei iskolaszövetségek
Kisvárda Nyírbátor Ópályi Vásárosnamény Pátroha Újfehértó Levelek Nyíregyháza Ibrány Fehérgyarmat Tiszavasvári

7

8 TEMATIKA K - 1. óra: Képességfejlesztés: figyelem és koncentrációs gyakorlatok. Ismerkedés a nevekkel, a résztvevőkkel; információ és/ vagy képi gondolkodás. Figyelemfejlesztés tapssal, összehangolódás mozgással: „spanyol ritmus”.

9 R - 2. óra: Kreativitásfejlesztés: „Varázskendő”/„Csodakő” játék (Páskuné, o.), „Különös párbeszéd” Az óra célja a „kreativitási hullám” érzésének megtapasztalása, a direkt jutalmazás és büntetés nélküli alkotó hangulat fokozása.

10 E - 3. óra: Előadástechnika. Pl. Weöres Sándor: Kínai templom c
E - 3. óra: Előadástechnika. Pl. Weöres Sándor: Kínai templom c. versének megtanulása mozgással, vizualitással, csoportos verstanulással. A – 4. óra: Alkotás. A vers és a hozzá kapcsolódó fogalmak feldolgozása rajzos formában, a témából kiindulva a „gondolattérkép” technikájának bemutatása és gyakorlása.

11 TO - 5. óra: Tehetségorientáció: A www. epalya. hu honlap bemutatása
TO - 5. óra: Tehetségorientáció: A honlap bemutatása. NLP – kincskeresés: az élményszintű pályaorientáció.

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81


Letölteni ppt "„Játszani is engedd…” „KREÁTOR” – JÁTÉKÓRA."

Hasonló előadás


Google Hirdetések