Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKarola Vinczené Megváltozta több, mint 10 éve
1
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??
3
radisics milán radex media group ügyvezetője a social times.hu alapítója reklámszakember, közösségi média szakértő
5
radisics milán radex media group ügyvezetője a social times.hu alapítója reklámszakember, közösségi média szakértő 18 éve a szakmában offline-online tapasztalalt 2003-tol kiadó: zoom magazin, room, tenisz, 2009- tol online, social média ügynökség 2010 social times.hu, fotósbázis.hu Referenciák: lexus, vatera, mcdonalds, nikon, szentkirályi.. Tapasztalat átadás: tanácsadás, oldalkezelés, hírportál, oktatás, konferencia, analitika…
25
Social Média általánosan Web1.0
26
Social Média általánosan Web1.0 Web2.0
27
Social Média általánosan Web1.0 Web2.0 Web3.0 Web4.0
28
Social Média általánosan Web1.0 Web2.0 Web3.0 Web4.0
38
Stratégia Az a stratégia, hogy nincs stratégia (nem igaz, de mégis!)
39
Stratégia Az a stratégia, hogy nincs stratégia (nem igaz, de mégis!) Real time alakuló stratégia (utólag annak hívjuk) Y stratégia
41
Y
42
Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Jó volt Nem jó
43
Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Nem jó
44
Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Nem jó Jó volt Nem jó
45
Y Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik….
46
Y Y Y Y
47
Y Y
48
Y Y
49
DE!!! Nélkülözhetetlen a tartalmi stratégia Kell tudni az utolsó mondatot, hogy tudjunk mi legyen az első Azonnal tudjuk korrigálni (tartalom, gyakoriság, stílus, hangnem…)
50
80/20 8 óra munka, 8 óra pihenés… Cirkuszt és kenyeret… és csak utána veszik meg a belépőt Ne szélszelj! Légy tartalomszolgáltató! (hírgyár) Tartalom is king, A tartalomhoz ua. kell, mint a háborúhoz: pénz, pénz, pénz…. RedBull
51
stratégia - tartalom postok gyakorisága postok minősége postok típusa
52
stratégia - cél webre terelés közvéleményt kutatás ügyfélszolgálat hírlevél bázist kialakítása sajtó-csatorna napi hírlevél hogy minél több ember elérése, minél több csatornán
53
Wikipedia YouTube SlideShare Digg Quora Delicious Flickr Foursquare Groupon LinkedIN Tumblr Ning Blog(ok) Twitter Facebook Orkut Skype Külföldi csatornák: 300+
54
Hogyan vegyük magunkat körül a közösségi médiával?
55
fészeképítés Hogyan vegyük magunkat körül a közösségi médiával?
56
fészeképítés youtube twitter homepage iwiw blog facebook foursquare flickr LinkedIn
57
fészeképítés
60
Minden eszközt arra használni, amire való, és nem kell feltétlenül az összest igénybe venni!
67
SZEMINÁRIUM
68
Köszönöm a lehetőséget Facebook.com/socialtimes.hu LIKE!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.