Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??."— Előadás másolata:

1 Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??

2

3 radisics milán radex media group ügyvezetője a social times.hu alapítója reklámszakember, közösségi média szakértő

4

5 radisics milán radex media group ügyvezetője a social times.hu alapítója reklámszakember, közösségi média szakértő 18 éve a szakmában offline-online tapasztalalt 2003-tol kiadó: zoom magazin, room, tenisz, 2009- tol online, social média ügynökség 2010 social times.hu, fotósbázis.hu Referenciák: lexus, vatera, mcdonalds, nikon, szentkirályi.. Tapasztalat átadás: tanácsadás, oldalkezelés, hírportál, oktatás, konferencia, analitika…

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25 Social Média általánosan Web1.0

26 Social Média általánosan Web1.0 Web2.0

27 Social Média általánosan Web1.0 Web2.0 Web3.0 Web4.0

28 Social Média általánosan Web1.0 Web2.0 Web3.0 Web4.0

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38 Stratégia Az a stratégia, hogy nincs stratégia (nem igaz, de mégis!)

39 Stratégia Az a stratégia, hogy nincs stratégia (nem igaz, de mégis!) Real time alakuló stratégia (utólag annak hívjuk) Y stratégia

40

41 Y

42 Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Jó volt Nem jó

43 Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Nem jó

44 Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Nem jó Jó volt Nem jó

45 Y Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik….

46 Y Y Y Y

47 Y Y

48 Y Y

49 DE!!! Nélkülözhetetlen a tartalmi stratégia Kell tudni az utolsó mondatot, hogy tudjunk mi legyen az első Azonnal tudjuk korrigálni (tartalom, gyakoriság, stílus, hangnem…)

50 80/20 8 óra munka, 8 óra pihenés… Cirkuszt és kenyeret… és csak utána veszik meg a belépőt Ne szélszelj! Légy tartalomszolgáltató! (hírgyár) Tartalom is king, A tartalomhoz ua. kell, mint a háborúhoz: pénz, pénz, pénz…. RedBull

51 stratégia - tartalom postok gyakorisága postok minősége postok típusa

52 stratégia - cél webre terelés közvéleményt kutatás ügyfélszolgálat hírlevél bázist kialakítása sajtó-csatorna napi hírlevél hogy minél több ember elérése, minél több csatornán

53 Wikipedia YouTube SlideShare Digg Quora Delicious Flickr Foursquare Groupon LinkedIN Tumblr Ning Blog(ok) Twitter Facebook Orkut Skype Külföldi csatornák: 300+

54 Hogyan vegyük magunkat körül a közösségi médiával?

55 fészeképítés Hogyan vegyük magunkat körül a közösségi médiával?

56 fészeképítés youtube twitter homepage iwiw blog facebook foursquare flickr LinkedIn

57 fészeképítés

58

59

60 Minden eszközt arra használni, amire való, és nem kell feltétlenül az összest igénybe venni!

61

62

63

64

65

66

67 SZEMINÁRIUM

68 Köszönöm a lehetőséget Facebook.com/socialtimes.hu LIKE!


Letölteni ppt "Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??."

Hasonló előadás


Google Hirdetések