Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAurél Jónás Megváltozta több, mint 10 éve
1
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből
2
Kik vagyunk? Rövid bemutatkozás
3
Az OMD Interactive Az OMD Interactive 1999 novemberében indult az első olyan magyar online médiaügynökségként, amely egy médiacég része. Hátterünk –OMD Hungary - Magyarország legnagyobb médiaügynöksége –Omnicom Csoport – Nemzetközi knowhow és eszközök Tevékenységi körünk –Online stratégiai tanácsadás, tervezés –Online média tervezés és vásárlás –Web fejlesztés, produkció (alvállalkozókon keresztül), projekt menedzsment Eredmények –Több mint 80 kampány –17 aktív ügyfél –Új hirdetési formák, koncepciók megismertetése a piaci szereplőkkel
4
Mobil marketing Hirdetői szemszögből
5
Mobil eszközök helye a médiamixben
6
Eszközök megítélése
10
Mobil hirdetések A mobil marketingeszközök megjelenésével egy újabb „versenyző” lépett pályára –A büdzsék szabottak –A hazai piac konzervatív –„Bejáratott” médiamix –Jogi kérdések –Személyes tapasztalat
11
Mobil hirdtések - Erősségek Felhasználók száma Pontos céli lehetőségek Hely releváns hirdetések Interactivitás M-Commerce Alacsony belépési/kiprórikbálási/kreativ költség Ismerik és használják a hirdetők
12
Szöveg alapú Mobilhirdetések társadalmi elfogadottsága Egyes lehetőségek szolgáltató függgők Átláthhatóság, elszámoltathatóság Hatékonyság Költséghatékonyság Tapasztalat Mobil hirdetés - gyengeségek
13
A jövő POZITIV –SMS –Fiatalok –CRM Bizonytalan –WAP Távolabbi jövő G3
14
Mobil eszközök helye a médiamixben
15
------------------------------------------- Tóth Gábor OMD Interactive - Tervező E-mail: gabor@omd.hu Tel: +36-1-437-5357 Fax: +36-1-437-5353 Köszönöm a figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.