Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKinga Péterné Megváltozta több, mint 10 éve
1
BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…
2
TARTALOM Általános helyzetkép Marketingszemlélet a szervezetben Önálló marketing-tevékenység A Budakeszi Vadaspark marketing stratégiája A marketing- és pr szervezet és elemei Interaktív vadaspark Embernyelven állatokról
3
ÁLTALÁNOS HELYZETKÉP - A szervezeti létszámhoz mérten, kevesen és nem elkülönült szervezeti egységben végeznek marketing tevékenységet. - Tovább kell, hogy erősödjék a marketing szemlélet, a marketinges gondolkodásmód, az értékesítést kiemelt helyen kezelő szellemiség.
4
MARKETINGSZEMLÉLET - A marketingszemléletnek nem egy részegység véleményének kell lennie, hanem a vállalati felső vezetést át kell, hogy hassa ez a gondolkodásmód. - A marketing szemléletű vállalkozó: - a piac igényeiből indul ki (szükségletek, igények, kereslet), - új termékeket fejleszt (hasznosság), - a vásárlói igényeket mindinkább érvényesíti (érték és elégedettség), - a piaci ár, az elérhető árbevétel érdekli, - új fogyasztók, felhasználók szerzésére törekszik (kapcsolatok, piacok), - rugalmas, alkalmazkodó magatartást, vezetést tanúsít (marketing és piaci szereplők).
5
ÖNÁLLÓ MARKETING - A szervezet struktúráját a megváltozott feladatokhoz kell igazítanunk, cél a párhuzamos intézményi struktúrák és tevékenységek megszüntetése. - A marketingszervezet célja: -Felderít (problémákat észleli, felméri) -Kitalál (megoldást kitalál, elmagyaráz) -Megtervez (megvalósít) -Közhírré tesz (ismertség növelése) -Elad (értékesítés)
6
A BUDAKESZI VADASPARK MARKETING STRATÉGIÁJA - Megszületésének története - A Budakeszi Vadaspark, mint brand - Az egységes arculat megtervezése és kialakítása - Stratégiai irányvonalak létrehozása - A marketingszervezet elemei és helye a szervezetben
7
INTERAKTÍV VADASPARK - A turizmus központi eleme az élmény - Állatsimogató - Állatijó Bemutató - Szakvezetés (tematikus és éjszakai) - Kisállatsuli – kisragadozók tréningje - Látványetetések - Programok, rendezvények, előadások - Innovatív marketingeszközök használata (webkamera, mobil applikáció, Facebook)
8
EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL - NÁLUNK MINDEN ÁLLAT VALAKI - A mosoly ereje - Egyedi vicces, könnyed hangvétel - Nem egységes, hanem célcsoportra formált önálló kommunikáció használata
9
KOMMENTÁR NÉLKÜL Aki akart eddig is megtalált minket… Ez állatkert, nem cirkusz… Én etetek, itatok, mit beszélgessek én velük… Már megint egy szórólap a jegy mellé, nincs nyolc kezem… Már megint egy rendezvény, bohóckodnak… Mit kamerázóóó… Dehhhogy nyilatkozok…
10
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.