Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…"— Előadás másolata:

1 BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…

2 TARTALOM Általános helyzetkép Marketingszemlélet a szervezetben Önálló marketing-tevékenység A Budakeszi Vadaspark marketing stratégiája A marketing- és pr szervezet és elemei Interaktív vadaspark Embernyelven állatokról

3 ÁLTALÁNOS HELYZETKÉP - A szervezeti létszámhoz mérten, kevesen és nem elkülönült szervezeti egységben végeznek marketing tevékenységet. - Tovább kell, hogy erősödjék a marketing szemlélet, a marketinges gondolkodásmód, az értékesítést kiemelt helyen kezelő szellemiség.

4 MARKETINGSZEMLÉLET - A marketingszemléletnek nem egy részegység véleményének kell lennie, hanem a vállalati felső vezetést át kell, hogy hassa ez a gondolkodásmód. - A marketing szemléletű vállalkozó: - a piac igényeiből indul ki (szükségletek, igények, kereslet), - új termékeket fejleszt (hasznosság), - a vásárlói igényeket mindinkább érvényesíti (érték és elégedettség), - a piaci ár, az elérhető árbevétel érdekli, - új fogyasztók, felhasználók szerzésére törekszik (kapcsolatok, piacok), - rugalmas, alkalmazkodó magatartást, vezetést tanúsít (marketing és piaci szereplők).

5 ÖNÁLLÓ MARKETING - A szervezet struktúráját a megváltozott feladatokhoz kell igazítanunk, cél a párhuzamos intézményi struktúrák és tevékenységek megszüntetése. - A marketingszervezet célja: -Felderít (problémákat észleli, felméri) -Kitalál (megoldást kitalál, elmagyaráz) -Megtervez (megvalósít) -Közhírré tesz (ismertség növelése) -Elad (értékesítés)

6 A BUDAKESZI VADASPARK MARKETING STRATÉGIÁJA - Megszületésének története - A Budakeszi Vadaspark, mint brand - Az egységes arculat megtervezése és kialakítása - Stratégiai irányvonalak létrehozása - A marketingszervezet elemei és helye a szervezetben

7 INTERAKTÍV VADASPARK - A turizmus központi eleme az élmény - Állatsimogató - Állatijó Bemutató - Szakvezetés (tematikus és éjszakai) - Kisállatsuli – kisragadozók tréningje - Látványetetések - Programok, rendezvények, előadások - Innovatív marketingeszközök használata (webkamera, mobil applikáció, Facebook)

8 EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL - NÁLUNK MINDEN ÁLLAT VALAKI - A mosoly ereje - Egyedi vicces, könnyed hangvétel - Nem egységes, hanem célcsoportra formált önálló kommunikáció használata

9 KOMMENTÁR NÉLKÜL Aki akart eddig is megtalált minket… Ez állatkert, nem cirkusz… Én etetek, itatok, mit beszélgessek én velük… Már megint egy szórólap a jegy mellé, nincs nyolc kezem… Már megint egy rendezvény, bohóckodnak… Mit kamerázóóó… Dehhhogy nyilatkozok…

10 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…"

Hasonló előadás


Google Hirdetések