Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái"— Előadás másolata:

1 Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái

2 Az OTP Travel bemutatása
Alapítás éve: 1984. Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda 9 vidéki fiókiroda ISO 9001:2008 minőségbiztosítási tanúsítvány Tagságok: MUISZ – Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége IATA – Nemzetközi Légifuvarozók Szövetsége AHITA (IRIME) – IATA Repülőjegyértétkesítő Irodák Magyarországi Egyesülete LCCI – Lufthansa City Center International

3 Az OTP Travel bemutatása
Tevékenységek Üzleti utaztatás Repülőjegy értékesítés (hagyományos és „fapados” légitársaságok) Online hotelfoglalás (több mint szálloda világszerte) Autóbérlés Vasútjegyek értékesítése Vízumügyintézés Incentive utazások, programok Kollégák, ügyfelek ösztönzésére, jutalmazására szolgáló utak, programok Tanulmányutak Konferencia és kongresszusi utaztatás Bel- és külföldi rendezvények szervezése Kongresszusi utazások, regisztrációk, kísérőprogramok

4 Az OTP Travel bemutatása
Tevékenységek Kiutaztatás Repülőjegy és szállásfoglalás Körutazások (autóbusszal és repülőgéppel) Városlátogatások (egyénileg és csoportosan) Üdülések „Fly & Drive” utak Tengeri hajóutak (egyénileg és csoportosan) Belföld Üdülések (hegyvidéki, vízparti, wellness, városi és falusi) Kulturális és szabadidős programok Csoportos utazások Beutaztatás Külföldi utazási irodák, cégek és egyéni ügyfelek számára Turisztikai szolgáltatások, rendezvények, konferenciák

5 Általános magyarországi helyzet
Tendenciák Polarizálódó utazási piac Középréteg drasztikus csökkenése Irreálisan olcsó, és viszonylag drágább utak Árérzékenység valamennyi kategóriában Túlkínálat – kb idegenforgalmi vállalkozás „Last minute” utazások

6 Általános magyarországi helyzet
Online vs. offline Az online értékesítési csatornák rohamos térnyerése Egyre szélesebb célközönséget érint Online akciók, kupon-ajánlatok = nehéz piaci helyzet „Gyanús” piaci szereplők, „fekete” utazásszervezés Utazási irodák közreműködése Utazási tanácsadás – inkább szervezett, szaktudás igényes utazásoknál szolgáltatásoknál Biztonság

7 Értékesítési stratégiánk
Gyors alkalmazkodás Piaci igények gyors felismerése Kínálati paletta részbeni átalakítása Különböző úttípusok, különböző igényekhez való alkalmazkodás Új kommunikációs és értékesítési csatornák bevonása

8 Értékesítési csatornáink
Offline Saját hálózat (B2C) 15 saját iroda országszerte Jelentős törzsutaskör Kiterjed üzleti utazói ügyfélkör Partnerhálózaton keresztül (B2B) Több mint 400 magyarországi utazásközvetítő partner Több mint 200 külföldi partner (főként Európából, de más térségekből is: pl. Egyesült Arab Emirátusok, Irán, Japán) Rendezvények Saját rendezvények (ügyfél- és partnertalálkozók) Kiállításokon, vásárokon való részvétel (bel- és külföldön) Média megjelenés Saját kiadványok Banki kiadványok Nyomtatott sajtó

9 Értékesítési csatornáink
Online Weboldal Külföldi és belföldi ajánlatok Katalógus utak online foglalhatósága Online foglalórendszerek Repülőjegyek, hotelek és városlátogató csomagok (B2B, B2C) Facebook Online média megjelenés Online hirdetések Keresőoptimalizálás

10 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái"

Hasonló előadás


Google Hirdetések