Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!"— Előadás másolata:

1 M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!

2 Mi a mobil Internet (+sms) a user szempontjából? A mobiltelefon kijelzőjén elérhető szöveges (+kép, hang) tartalom és szolgáltatás. Pl. hírek, moziműsor, oplogo-, csengőhang katalógus.

3 Mi a „mobilreklám”? SMS - „DM” – engem érdeklő reklámlevél, és továbblépési lehetőség (információ) Egy szolgáltatás használata közben engem érő reklámüzenet, és továbblépési lehetőség (pl. étteremkereső) A tartalom böngészése közben engem érő reklámüzenet és továbblépési lehetőség.

4 Regisztrációs felület a címlista gyűjtéshez Tartalom/ szolgáltatás szolgáltató értékesíthető hirdetési felületek Ez mikor jó üzlet? Felhasználók száma (elérés)? Használhatóság (vizualitás, sebesség, ár)? Elfogadják-e a userek? Hol kapcsolódik be a tartalomszolgáltató?

5 Mobiltulajdonosokolvasók netlátogatók audit Mérés, kattintás,audit,piackutatás, spampiackutatás e/m business forgalom, célcsoport, post buy post buyHirdetők Az m marketing mint marketingkommunikációs csatorna

6 Az m tartalom, és marketing esélyei pl. az internettel összevetve e: egyenletes penetrációnövekedés (ár) m: robbanásszerű növekedés + e:”giga” tartalomválaszték (erős verseny) m:tartalom szűkösség (koncentráltabb látogatottság)+ e:”free” felhasználók – kevésbé célozható m:előfizetők/kártyások – regisztráltak – célozhatóbb+ e:el kell sajátítani a böngésző használatát m:”sms-ezni, mobilozni” mindenki tud+

7 Az m tartalom, és marketing esélyei pl. az internettel összevetve e:egyértelmű, gyors navigáció, képek, ikonok, bő tartalom+ m:kisméretű, ff kijelző, gyenge navigáció, szűk tartalom e: egy e-mail (no spam) nem korlátoz a tevékenységemben+ m:az sms „belecsipog” a beszélgetésbe, elfoglalja a kijelzőmet e:kezdik elfogadni a hirdetési formákat, a hirdetés az info töredéke+ m:a kis kijelzőn elérhető szűk infot jobban elnyomja a reklám e:sok információ - érdekesség –látogatottság+ m:szűkös információ - érdektelenség

8 m – kitörési pontok Valódi „Internet élményt” nyújtó készülékek elterjedése (ár) GPRS, 3G, (i-mode) elérés elterjedése (ár) Bővebb, érdekesebb tartalom, szolgáltatás Okos „hirdetésfogyasztó” gyűjtés (nyeremény, díjkedvezmény) Szolgáltatás/reklám – (pl. étterem, autószerelő katalógus) Szórakoztató jelleg erősítése (személyes eszköz) Nagy, jól szegmentálható célcsoport – hatékony hirdetési csatorna!

9 A tartalomszolgáltató álma Bill Gates nyomán Tartalom hirdetés Internetszobakerékpár, hűtőszekrény TVmobil Teletextvalós esemény


Letölteni ppt "M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések