Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEtelka Bognárné Megváltozta több, mint 10 éve
1
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE 2001 2003 2006
2
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója Legyen: • Informatív • Hasznos • Szórakoztató Szlogen: „A megye vezető hírportálja”
3
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE Egyszerű, de szinte folyton változó külső Fő szempont a könnyű használhatóság, egyszerű elemekkel 2006. 2001.2003.
4
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A tartalomszolgáltatás fő irányelvei Súlyozottan helyi tartalmak, szolgáltatások, alkalmazások Fontos: • Helyi aktualitás • Frissesség • Képi megjelenítés Szlogen: „A megye vezető hírportálja”
5
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A számok tükrében •110 ezer cikk •19130 fotósorozat •124 étterem az adatbázisban •Több mint 1700 recept •32784 hírlevél felhasználó •201 235 kitöltött teszt
6
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE Dinamikusan növekvő portál Havonta több mint 518 000 látogató (105 000 egyedi) (forrás: Medián –webaudit: www.webaudit.hu)
7
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE Dinamikusan növekvő portál „Havonta több, mint 25 millió oldalletöltés!” (forrás: www.webaudit.hu)
8
A Borsod Online a megye vezető hírportálja, az országos portálok közül Borsodban többek között maga mögé utasítja az Index portált, a Chat.hu-t, az Rtlklub.hu-t, a Kurzort, a T-Online-t, a TV2-t, országos hírportálok közül csupán az Origo előzi meg havi elérésben. A 20 leglátogatottabb portál havi szinten Borsodban
9
A BOON látogatóinak megoszlása régiók szerint A Borsod Online látogatóinak 86%-a vidékről, 14%-a Budapestről éri el a portált, a látogatók 65%-a az észak-magyarországi régióba sorolható.
10
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE Köszönjük megtisztelő figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.