Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaNatália Gáspárné Megváltozta több, mint 10 éve
2
„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE 2009. szeptember 26.
3
A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA ALAPÍTÁS – MIÉRT HERENDEN VAN HEREND? TÖRTÉNELMI KITEKINTÉS, HEREND HELYE A NEMZETKÖZI PORCELÁN- PIACON FŐBB PIACOK MANUFAKTÚRA ÉS NEM GYÁR
4
MIT JELENT A „MANUFAKTÚRA”? Miért nem gyár ? Kézi formázás és kézi festés Saját nyers-és fehérárú gyártás Saját szakember-és mesterképzés Széles forma-és dekor választék Iparművészeti hagyományok ápolása – misszió
5
HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA PRIVATIZÁCIÓ (1993) TULAJDONOSI STRUKTÚRA – HUNGARICUM • Herend, mint az ország imázs része • Herend, mint az MRP mozgalom zászlóshajója • Herend és a nemzetközi gyakorlat • Herend nyereséges gazdasági vállalkozás • Herend PR tevékenysége •
6
VÁSÁRLÓK KÖVETKEZTETÉSE A HEREND MÁRKÁRÓL - KÉZI KÉSZÍTÉS - ÉRTÉK - ÉRTÉKÁLLÓSÁG - SZÉPSÉG - ELEGANCIA - MINŐSÉG - EGYEDISÉG - MAGYARORSZÁG
7
Mitől sikeres Herend világszerte? Kommunikálható értékek Értékesítési rendszer Termékfejlesztés Egyedi igények kielégítése Marketing stratégia Kulturális misszió Porcelánium Látogatóközpont
8
KOMMUNIKÁLHATÓ ÉRTÉKEK Tradíció Kézi munka Prominens vásárlók Egyedi termék Márkavédelem Herend Minőség Partnerek
9
HUNGARIKUMOK VÉDELME AKARAT FOGALOM MEGHATÁROZÁSA VÉDELEM
10
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.