Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai"— Előadás másolata:

1 Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
A honlapod a holnapod workshop december 3. Kurucz Imre NRC Piackutató

2 Öt fiatalból csupán egy nem internetezik
A másfél millió éves 79 százaléka, tehát közel 1,2 millió fő használja az internetet a legalább havonta internetezők aránya a TNS-NRC InterBus kutatás 2008/1 féléves adatai alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

3 Fiatalos online tevékenységek: játék, MSN, videófeltöltés
Az egyes online tevékenységeket legalább alkalmanként végzők aránya A 25 évnél idősebb internetezők csupán 44%-a játszik az interneten, 52%-a hallgat rádiót online, 50%-a telefonál MSN-en, Skype-on, 11%-a tölt fel videókat de 40%-a online bankol a legalább hetente internetező évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

4 A fiatalok többsége nyitott a hirdetésekre
Egyes hirdetési formák hatékonysága A éves internetezők 10 százaléka vásárolt már banner hatására a legalább hetente internetező évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

5 A Google a legtipikusabb kezdőoldal
Mit állított be kezdőoldalnak? A fiatalok 13 százalékának nincs kezdőoldala. a legalább hetente internetező évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

6 A fiatal férfiakat a számítástechnikai, a nőket a női oldalakon kell keresni
TOP10 honlap havi látogatószám és affinitás* alapján – fiatal férfiak vs. fiatal nők Google 92% YouTube 85% iWiW % Fre 59% MyVip % Origo 47% Gmail 47% Startlap 46% Index 41% Videa 39% iWiW 94% Google 92% YouTube 72% Fre 71% Startlap 59% MyVip 56% MSN 45% Barátikör 42% Citromail 38% Gmail 35% PCDome 296 Gamekapocs 263 Gamestar SG.hu MySpace Prohardver 199 HWSW 175 Mobilarena 168 Chat.hu 166 Blog.hu 154 Femina 204 NLCafé 201 Nana Harmonet Astronet Mindmegette 166 Házipatika 155 Teveclub 143 Zene.hu 141 Érettségiző 139 *az affinitási bázisa a legalább hetente internetező évesek - listán csak a célcsoportban legalább 10%-os havi eléréssel rendelkező honlapok szerepelnek legalább hetente internetező éveke körében a TNS-NRC VMR2008/1 alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

7 Ingyenes levelezőrendszert és közösségi oldalt szinte mindenki látogat
Milyen típusú honlapokat látogattak a fiatalok az elmúlt egy hétben? a éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kutatása alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

8 A Google a legtipikusabb kezdőoldal
Milyen a jó honlap? a éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kutatása alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

9 Legszebb, legdizájnosabb honlap
A fiatal férfiakat a számítástechnikai, a nőket a női oldalakon kell keresni Legszebb, legdizájnosabb honlap Legjobb, legérdekesebb honlap Leginkább a korosztályának szól A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

10 A mozi és a filmek érdeklik a legöbb fiatalt
A fiatalokat leginkább érdeklő témák A divat a nők 69, a férfiak 10 százalékát, a számítástechnika a férfiak 79, a nők 26 százalékát érdekli. a legalább hetente internetező évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

11 A fiatalok számára kifejezetten fontos a honlapok dizájnja
Egyes elemek, jellemzők fontossága egy honlap esetében (ötös skálán) a éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kuttatása alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

12 Új honlapok esetén a szájreklám és a kereső a legfontosabb forrás
Honnan szerzett tudomást azokról a honlapokról, amelyeket az utóbbi egy évben kezdett látogatni? Általában hány találati oldalt néz végig a keresőben? oldalt: 22% oldalt: 38% oldalt: 20% - több mint 10 oldalt: 19% a éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kuttatása alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

13 A honlap nem megfelelő frissítése lemorzsolja a látogatókat
Miért pártolt el a korábban látogatott honlaptól? A éves internetezők több mint fele elpártolt legalább egy általa látogatott honlaptól az elmúlt egy évben! A fiatal internetezők 17 százaléka használ RSS-olvasót! a legalább egy honlaptól elpártolt éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kuttatása alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

14 ...és még néhány érdekesség
A éves internetezők egyik fele általában regisztrál az általa látogatott honlapokon, a másik fele viszont csak akkor, ha feltétlenül szükséges. 61 százalékuk gyakran használja a honlapon belüli keresőt, 36 százalék néha, 3 százalék viszont sosem. Ha a honlapon nem találja meg azonnal a keresett információt: 8% otthagyja az oldalt, és ellátogat máshová, 41% néhány percig hajlandó keresgélni, 51% viszont kitartóan keres, amíg meg nem találja. A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

15 Köszönöm a figyelmet! Köszönöm a figyelmet!
Kurucz Imre NRC Piackutató A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről


Letölteni ppt "Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai"

Hasonló előadás


Google Hirdetések