Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kiállítási megjelenés az egészségiparban, avagy „Kell –e a jó bornak cégér?” Csáti Csilla Sales Manager Ventiv Expo Kft. Budapest, 2010.02.19.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kiállítási megjelenés az egészségiparban, avagy „Kell –e a jó bornak cégér?” Csáti Csilla Sales Manager Ventiv Expo Kft. Budapest, 2010.02.19."— Előadás másolata:

1 Kiállítási megjelenés az egészségiparban, avagy „Kell –e a jó bornak cégér?” Csáti Csilla Sales Manager Ventiv Expo Kft. Budapest, 2010.02.19.

2 Kiállítási megjelenés -Kiállítás, mint alkalom, stand, mint helyszín -Cég és produktuma – image megjelenése -Minden piaci szereplő koncentrált jelenléte -„Reflektorfény” Célok, elvek, image-megjelenítés -Erős utalás a piaci státuszra -Egyedi és különleges vagyok!

3 Tipikus hibák -Rosszul megválasztott építészeti megoldások -Rideg fényhatás, rossz hangulat -Fogadó és tárgyaló tér nem megfelelő használata -Céglogók helyének, méretének rossz megválasztása

4 Jól kialakított tárgyalók

5 Cégidentitás – standméret – minőség összefüggései „ tippek, trükkök, praktikák”  -Nem a méret a lényeg!  -Magasság, fénytechnika, multimédia, LCD technológia -Megosztott stand előnyei -Gazdasági válság, csökkenő standméret Mobil standrendszerek!

6 Mobil standrendszerek …mégis sokkal olcsóbb! -Miért üzemeltethető olcsóbban egy mobil installáció? -Könnyű szállítás, egyszerű összeszerelés, raktározhatóság -Az átlagos cégeknek lehet, hogy megéri típusinstallációval megjelenni… De mi van a NEM ÁTLAGOS cégekkel? Divat, megkülönböztethetőség, innováció!

7 Cégarculat, termék, szolgáltatás – vizuális kapcsolatteremtés -Modern arculat: Nomadic DesignLine standok -Standon kívüli aktivitás alkalmazása -Kisebb, kiegészítő installációk használata „A jó bor cégére”

8 Termék - arculat - szinergia Mit sugall az arculat? Milyen lehet a termék? -High-tech -„Steril”, makulátlan - Informatika - Barátságos - Meleg - Élelmiszeripar /alkohol,édesipar/

9 Egyéb szempontok -Konkurencia figyelése -Elegancia, céltudatos megjelenés -Termék- terméknév- logó szinergia Erre ráerősít egy jól megválasztott megjelenés. - Prospektustartók, személyes átadás szerepe

10 Köszönöm a figyelmet! Jó étvágyat kívánok!


Letölteni ppt "Kiállítási megjelenés az egészségiparban, avagy „Kell –e a jó bornak cégér?” Csáti Csilla Sales Manager Ventiv Expo Kft. Budapest, 2010.02.19."

Hasonló előadás


Google Hirdetések