Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével 2011. November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével 2011. November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!"— Előadás másolata:

1 A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével 2011. November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!

2 •Nestlé Magyarországon •Az előadóról…. •Miért alkalmazunk tanácsadót? •Kiválasztás tapasztalatai •Egyéni projektek kontra hosszú távú kapcsolat Tartalomjegyzék

3 3.3 Javadalmazási struktúra •Árbevétel:75 milliárd HUF •Központi iroda: Budapest •Gyárak: Szerencs (regionális instantital- gyártás) Diósgyőr (üreges figurák) Bük (regionális állateledel- gyártás) Kékkút (ásványvíz) •Munkavállalók: 1 500 fő A Nestlé Magyarországon számokban 2010

4 KAPUS ISTVÁN 4 OKLEVELES VILLAMOSMÉRNÖK 4 SZABADALMI ÜGYVIVŐ 4 1978 - 1990: VIDEOTON ELEKTRONIKAI VÁLLALAT 4 FEJLESZTŐ MÉRNÖK 4 SZABADALMI ÜGYVIVŐ 4 SZEMÉLYZETI IGAZGATÓ 4 1991: BULL HUNGARY 4 SZEMÉLYZETI IGAZGATÓ 4 1992 - 1994: UNILEVER MAGYARORSZÁG 4 ESKIMO ÉS IGLO ÜZLETÁGAK SZEMÉLYZETI IGAZGATÓ 4 1995: SIMONYI ÉS TÓTH KFT. 4 TANÁCSADÓ 4 1995 JÚLIUS 1-TŐL: NESTLÉ HUNGÁRIA KFT. 4 1995 - 1999: SZEMÉLYZETI VEZETŐ 4 2000: FRISKIES ÁLLATELEDEL ÜZLETÁG KELET-KÖZÉP EURÓPAI SZEMÉLYZETI VEZETŐ 4 2001:NESTLÉ ÉLELMISZER ÉS ÁLLATELEDEL ÜZLETÁGAK SZEMÉLYZETI VEZETŐJE 4 2003: NESTLÉ MAGYARORSZÁGI CORPORATE SZEMÉLYZETI VEZETŐJE 4 2011: BELSŐ TANÁCSADÓ

5 3.3 Javadalmazási struktúra •Adott területen kevés a tudásunk •kommunikáció, •válságkezelés, •munkaköri besorolás •marketing kommunikáció •A ráfordított idő fontossága – nincs elég forrásunk •Kárt okozna a késlekedés, pl. tenderre való jelentkezésnél Miért alkalmazunk tanácsadót?

6 3.3 Javadalmazási struktúra Nestlé Vezetési Alapelvek „ A Nestlé meggyőződése, hogy a dolgozói a legértékesebb erőforrásai a vállalatnak.” SZERVEZET- FEJLESZTÉS MUNKATÁRSAK FEJLESZTÉSE MUNKATÁRSAK MEGBECSÜLÉSE KAPCSOLATOK KEZELÉSE HR ADMINISZTRÁCIÓ ÉS INFORMÁCIÓ HR STRATÉGIA ÉS TERVEZÉS NESTLÉ HR BLUEPRINT

7 3.3 Javadalmazási struktúra •1995 – 2000 •magasabb beosztású munkatársak keresés •tömeges munkaerő toborzás •alaptréningek •2000 – 2005 • technikai jellegű feladatok segítése, pl. munkakör értékelés • tréningekben való közreműködés • 2005 után • szervezetfejlesztésben való tanácsadás • kultúraváltás segítése • személyes coaching A tanácsadók alkalmazásának fejlődése a Nestlé HR gyakorlatában

8 3.3 Javadalmazási struktúra • Első szakaszban: • tudás átvétele • tanácsadói anyagok felhasználása • adott területeken • Egy adott feladatra • Napjainkban: • kompetenciák fejlesztése • Nestlé belső anyagok és a tanácsadói know-how ötvözése • multifunkcionális, több területet is átfogó komplex tevékenység A tanácsadók alkalmazásának fejlődése a Nestlé HR gyakorlatában

9 3.3 Javadalmazási struktúra  az üzleti igények megértése,  tanácsadó „rugalmassága”  standard versus taylor made  ajánlat  teljessége,  minősége,  ár/érték arány  „hello” effektus A kiválasztás tapasztalatai

10 3.3 Javadalmazási struktúra •Tanácsadó stratégiai üzleti partner  a vezetőkkel történő szoros kapcsolattartás,  az üzleti igények megértése,  azokat támogató HR stratégiák és eljárások kidolgozásában való részvétel •Tanácsadói „hibák”  „jóllakottság”,  saját know-how túlhangsúlyozása  szerződéskötés utáni magatartás  utókövetés hiánya Egyéni projektek kontra hosszú távú kapcsolat

11 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével 2011. November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések