Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAndrás Balla Megváltozta több, mint 10 éve
1
Compleo Telekommunikációs és IT-szolgáltatások egy kézből kis- és középvállalatoknak Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar Telekom Nyrt. 2008. október 21.
2
A Magyar Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló üzletága, a T-Systems a piaci kihívásoknak megfelelően átszervezte működését, új vállalati struktúrával és új stratégiával jelent meg. A T-Systems egyesítette telekommunikációs és informatikai tagvállalatai tudását, szakértelmét, ezzel pedig – a hazai infokommunikációs piacon egyedülállóan – egy kézből képes komplex ICT-megoldások nyújtására. A T-Systems üzleti partnerei felé a teljes Magyar Telekom Csoport kompetenciáját kínálja, lefedve a vezetékes, mobil- és szélessávú távközlés, valamint az informatikai infrastruktúra és alkalmazások szinte valamennyi területét. Az új T-Systems Piacvezető infokommunikációs szolgáltató
3
Múlt és jelen
4
A T-Systems piacvezető partnerek bevonásával nyújtja szolgáltatásait
5
ICTIT & TC A valódi ICT az, amit mi az IT és a TC tökéletes egyesítésének hívunk TCProjektFolyamatIT Szolgáltató 2 Szolgáltató 3 Szolgáltató 4 Szolgáltató 1 TCProjektFolyamatIT T-Systems
6
A T-Systems célja egyértelmű: ügyfeleinek olyan üzleti stratégiai partnere kíván lenni, aki egy kézből nyújtott infokommunikációs megoldásaival versenyképesebbé, és ezért sikeresebbé teszi őket. Az egyszerű üzleti vezetékes és mobilhangtermékektől a hálózat-integrációs szolgáltatásokon át a komplex IT- megoldásokig. ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből, a T-Systemstől A T-Systems rugalmas és megbízható üzleti partner Egyesült erőforrások Összefogott szakértelem Integrált megoldások Teljes elhivatottság
7
Eredményeinkből 13 000 Menedzselt Router 17 500 menedzselt irodai munkahely 6 stratégiai outsourcing partner 44 450 HR művelet Folyamat Outsorcing keretében 20 000 Server a Dataplexben 1500 Adatparkokban 11230 alkalmazás felhasználó ICT portfoliónk 2,9 millió ügyféltalálkozó az EPT Call Centerével + 150 intelligens szállodai szoba 1500 Mobil adat + Notebook 9 Telepresence ügyfélbemutató 24 500 gépjármű flottakövetésben 2 767 e-aukció (123 Milliárd Ft értékben)
8
Mire van szüksége egy cégvezetőnek? Mindig modern távközlési és informatikai infrastruktúrára Üzleti folyamatokat támogató berendezésekre és alkalmazásokra alközpont és hagyományos telefonkészülékek helyett számítógépek tudását és rugalmasságát adó IP telefóniára Változás esetén, gyors és problémamentes módosításra Rugalmas megoldásra létszám bővítés, csökkentés vagy költözés esetén Hiba esetén, egyszemélyes és számonkérhető felelősre Aki lefordítja az informatika nyelvére a vezető igényét …és mindezt, ha lehet Beruházás nélkül Kiszámítható és alacsony havi díjért
10
Mit jelent a TS Compleo? A T-Systems biztosítja a megszokott irodai kommunikációs és informatikai eszközök telepítését, és üzemeltetését az ügyfél telephelyén, kiszámíthatóan, havi átalánydíj ellenében Csökkennek, és előre tervezhetővé válnak a költségek Kiszámítható távközlési és IT alapszolgáltatás
11
Mit tartalmaz a Compleo szolgáltatás? Telephelyenkénti szimmetrikus szélessávú internet kapcsolat, IP telefónia (készülékek, alközponti funkcionalitás és üzemeltetés), Biztonságos internet kapcsolat (tűzfal és üzemeltetés), üzemeltetés, monitoring szolgáltatás (Service Desk), hibaelhárítás, változáskezelés Monitorozható távközlési és IT szolgáltatás, tartalma: ügyfelünk igénye szerint testreszabható szolgáltatáscsomag (például telephelyek száma, telephelyenkénti méret szerint), csomagok, méret szerint (S, M, L, XL) szolgáltatás minőségi paraméterek (Alap, Emelt, Prémium) Testreszabható:
12
Hang-, adatkapcsolat Internet Vállalkozá s Telephely: 1 Vállalkozá s Telephely: 1 Vállalkozá s Telephely: 2 Vállalkozá s Telephely: 2 Internet felhasználók Vezeték es telefon Mobil telefon T-Systems által menedzselt A szolgáltatáscsomag elemei
13
Minden elemében standard szolgáltatáscsomag, amely az Ügyfelünk igényekhez teljes mértékben igazítható. Négy csomag került kialakításra a Compleo szolgáltatáshoz: Minden csomagon belül alap és opciós szolgáltatások szerepelnek. Az alapszolgáltatások minden csomagban a csomaggal együtt járó, önállóan nem rendelhető szolgáltatásokat, míg az opciós szolgáltatások külön rendelhető szolgáltatás elemeket tartalmazzák. Mit választhatnak ügyfeleink az opciós csomagon belül ? az alkalmazandó hangcsomagot, a szolgáltatásba bevont telephelyek számát, a szolgáltatási szintet, a távoli hozzáférések számát, s azt, hogy kér-e monitoring szolgáltatást. Internet hozzáférés Sávszélessé g [Mbps] Maximális egyidejű hangcsatorna szám [db] 24 48 616 1016 Iroda „X” csomag Alközponti szolgáltatás maximális portszáma telephelyenként A választott csomagban foglalt 8 aktív LAN portot tartalmazó egységek száma Iroda S81 Iroda M162 Iroda L324 Iroda XL486
14
Kinek ajánljuk? egy szolgáltatótól kívánják igénybe venni az irodai munkához szükséges szolgáltatásokat, ezzel csökkentve az adminisztrációt és egyszerűsítve a kapcsolattartást csökkenteni szeretnék, informatikai, távközlési kiadásaikat olyan régi típusú alközponttal rendelkeznek, amely fejlesztésre szorul szeretnék kihasználni az IP-telefónia által kínált előnyöket technológiai váltáson, korszerűsítésen gondolkoznak nem szeretnék erőforrásaikat az alaphálózati infrastruktúra üzemeltetésére pazarolni, helyette az üzleti alkalmazások (pl. ERP rendszerek bevezetése) üzemeltetésére koncentrálnának legfeljebb 5 telephellyel rendelkeznek vállalkozásánál legalább 10 fő kapcsolódik a vállalati informatikai rendszerhez számára a Szimmetrikus Internet (és IPSec VPN) hasznos előnyt jelent (Pl. ERP alkalmazások). Azon vállalkozásoknak, akik
15
Egyetlen platformban egyesíti az elterjedt kommunikációs technológiákat (hang, adat, videó, biztonsági és vezeték nélküli, LAN-funkciók), és együttműködik az asztali alkalmazásokkal (MS Outlook és Outlook Express). A megoldás által kínált funkciók többek között az automata kezelőt és hangpostát, a PSTN-csatlakoztathatóságot, az internet-csatlakoztathatóságot, az analóg telefon- és faxtámogatást tartalmazzák. Biztonsági funkciók Cisco IOS tűzfal Cisco Easy VPN távoli és szoftvertámogatás Szabványos 802.1x támogatás Hálózati címfordítás (NAT) Integrált hangposta és automata kezelő megoldás a Cisco Unity Express segítségével Szabványos név, mellék szerint tárcsázó automata kezelő Szkriptszerkesztő: grafikus szkripteszköz egyéni automata kezelő menürendszer létrehozására A korszerű IP-technológia lehetőséget nyújt további IP-alapú alkalmazások (Unified Communication) bevezetésére. Pl.: vállalati címtár-integráció, hangposta- és e-mail integráció, tárcsázás adatbázisból, táv- és csoportmunka, videotelefonálás. Szolgáltatás technikai elemei - Cisco UC 500
16
Szolgáltatás technikai elemei - Telefon funkciók Többsoros kijelzés a telefonon Gyors hívásátadás: látatlanban vagy egyeztetéssel Foglalt lámpa Néma csengési beállítások Hívásátirányítás foglalt, fel nem vett telefon, illetve összes hívás esetén (belső és külső) Ne zavarj funkció (DND), állapotkijelzéssel Szoftveresen programozható gombok Hívásvárakoztatási csengés Dupla vonali megjelenés gombonként Automatikus hívásfogadás headsettel Utolsó szám újrahívás Keresés a helyi telefonkönyvben On-hook tárcsázás (kézibeszélő a helyén) Rendszer-gyorstárcsázás 10,000 számra Néma és egyéni csengési beállítások Távmunkás IP-telefon támogatás XML alkalmazási szolgáltatások a Cisco IP- telefonok kijelzőjén
17
Szolgáltatás technikai elemei - Érdekességek Jelenléti információk kijelzése Hivócsoportok hozhatók létre Helyi telefonkönyvet automatikusan létrehozza IPSec VPN elérés A telefon funkciók szoftveres kliensről is elérhetők (mobil ill. távmunka) Külön alkalmazásban Outlookba integráltan Mobil mellékállomás bárhonnan hozzáférhetünk a mellékünkhöz Behívás név karaktereinek beírásával ha nem tudják a hívni kívánt mellék számát Hangposta üzenet e-mailben is továbbítható „Meet-me konferencia” tetszőleges mellékre behívással
18
Service Desk A T-Systems központi Ügyfélszolgálatot (Service Desk-et) üzemeltet, ahol a módosítási igényeket, hibabejelentéseket, információkéréseket egy ponton kezeli. A Service Desk Egyszerűen használató (Weboldalon, vagy telefonon keresztül) Átlátható működést ad: A szolgáltatás minőségéről havi rendszerességgel jelentés készül. A T-Systems Szolgáltatás Menedzser (ADM) feladata a szolgáltatás szolgáltató oldali felügyelete, a műszaki eszkalációk kezelése és menedzselése, jelentések készítése Ügyfeleink számára a szerződéses teljesítésről, kapcsolattartás az ügyfeleinkkel, a változások végrehajtásának felügyelete.
19
Service Desk Változáskezelés Az ügyfél a szolgáltatás tartalmát módosíthatja a változáskezelési eljárás szerint, az eseményekhez kalkulált díjak alapján. Mindezt a Service Desk-en történő bejelentés alapján teheti meg. Hibaelhárítás A T-Systems a teljes szolgáltatásra vonatkozóan ajánl három szolgáltatás minőségi kategóriát: A hálózat felügyelet opció Hálózati eszközökre (router, switchek) beállítjuk azt a képességet, hogy amennyiben az Ügyfelünknél levő eszköz meghibásodik, vagy nem működik, az eszköz riasztást küld a Szolgáltató felügyeleti rendszerébe. Ekkor a T-Systems megkezdi az esetleges hiba behatárolását, illetve elhárítását akkor is, ha azt Ügyfelünk még nem érzékelte, így nem is jelentette be a Service Desk felé.
20
A Compleo szolgáltatás előnyei Egy szolgáltató felelős a hang, az Internet - és a telephelyek közti adatkapcsolatért Ügyfeleinknek nem kell bonyolult saját rendszereket kiépíteni és fenntartani A felelősségek és a szolgáltatási határok is egyértelműen meghatározásra kerülnek. Ügyfelünk egykapus Service Desk-en keresztül éri el valamennyi szolgáltatásunkat. Nem kell ügyfelünknek félni, hogy az IT üzemeltetője bármikor „távozik”. Kedvezményes pénzügyi konstrukció Beruházás nélkül korszerű eszközökhöz jut hozzá a vállalkozás. A szolgáltatás havi átalánydíjas konstrukcióban vásárolható meg, ezáltal tervezhetővé válnak a költségek. Csökken a forgalmi díj a korábban alkalmazott megoldáshoz képest. A szolgáltatás rugalmasan módosítható, követni képes az ügyfelünk szervezetében bekövetkező változásokat. Ügyfeleinknél munkaerő szabadul fel: csökkenek a házon belüli üzemeltetési feladatok. A hibák és változáskezelési igények bejelentésére korlátozódnak, erőforrás szabadul fel a vállalkozásnál. Nem kell az IT szakembereket a hálózat-üzemeltetési területen folyamatosan továbbképezni a legújabb technológiákra A távfelügyelet és monitorozás lehetőségével a hibák egy része távolról elhárítható, csökken a rendszer leállásából adódó kieső idő.
21
Miért a T-Systems-szel? A T-Systems az egyetlen szolgáltató, amely az integrált telekommunikációs és informatikai paletta valamennyi elemét képes teljeskörűen biztosítani. A T-Systems a Magyar Telekom részeként hozzáférést biztosít az országban vezető színvonalú technológiákhoz és szakemberekhez, amelyek rövid időn belül bárhol rendelkezésre állnak és melyek házon belüli megvalósítása nem lenne kifizetődő. Tőkeereje és stabilitása révén képes finanszírozni a legmodernebb infokommunikációs hálózatok kiépítését, melyeket szolgáltatásként biztosít ügyfelei részére. Ügyfelünk egykapus Service Desk-en keresztül éri el valamennyi szolgáltatásunkat. Integrált szolgáltatások Vezető szakértelem és országos lefedettség Tőkeerő és stabilitás Egykapus kapcsolattartás
22
Köszönöm megtisztelő figyelmét! Kérdés, észrevétel, ötlet esetén: fabian.zoltan@telekom.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.