Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMariska Patakiné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Dobbantó program
2
Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22
3
Milyen tanulók? Szakértői bizottság által ide irányított tanulók Iskolarendszerből kisodródott tanulók Tanulási nehézségekkel küzdő tanulók
4
A program célja a tanulókat eljuttatni A 9. szakiskolai évfolyamra A szakképző évfolyamra ( 16 éves kor után 11. évfolyam ) A felnőttképzésbe Érettségit adó képzésbe A munkaerőpiacra
5
A Dobbantó osztály Létszám: 10 fő ( 8-16 ) 3 tanár dolgozik team-munkában az osztállyal ( reál, humán, pályaorientáció ) Az osztály munkáját segítik: –szociális munkás –ifjúságvédelmi felelős –fejlesztőpedagógus –szabadidő-szervező –Iskolapszichológus
6
A program jellemzői Rugalmas, minden iskolában egyedi fejlesztés Tananyag moduláris rendszerű Egyéni szükségletek alapján különböző kimenet Kapcsolat az iskola és a munka világa között Nem tantárgyi megközelítés Kompetencia alapú oktatás Kompetencia alapú oktatás
7
Mit kap az iskola? 10 ( + 8 ) millió forint támogatást 10 ( + 8 ) millió forint támogatást folyamatos képzést a tanároknak (mentor ) folyamatos képzést a tanároknak (mentor ) folyamatos képzést az iskolavezetésnek ( educoach ) folyamatos képzést az iskolavezetésnek ( educoach ) kidolgozott tananyagot kidolgozott tananyagot
8
Ütemezés 2008. decemberétől: educoach 2008. decemberétől: educoach 2009. február: tantestületi nap, mentorálás folyamatosan havonta 2009. február: tantestületi nap, mentorálás folyamatosan havonta március: szerződéskötés március: szerződéskötés április-május: diáktoborzás, tananyag modulok kipróbálása április-május: diáktoborzás, tananyag modulok kipróbálása június: záró konferencia június: záró konferencia augusztus: felkészülés a tanításra, ismerkedés a kész tananyaggal augusztus: felkészülés a tanításra, ismerkedés a kész tananyaggal 2009/10. mentor, coach rendszeresen jön, elkezdődik a tanítás
9
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.