Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Futómű beállítás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Futómű beállítás."— Előadás másolata:

1 Futómű beállítás

2 Az 1:8 offroad autókról A pálya 4m széles és 300m hosszú
Irányítóállás 2m magas A pálya anyaga vegyes általában föld 10 perces időmérő futamok 20 perces elődöntők és 30 perces döntő

3 Motor és teljesítmény 3,5 cm3 2,5…3 LE 45000 1/min
Metanol + nitrometán + szintetikus olaj 70 … 80 km/h

4 Alulkormányzottság: Gyakran orrtolásnak is hívják Az autó alulkormányzott amikor az első kerekek tapadása nem elegendő és a hátsó kerekek tapadása túl nagy. Ez azt eredményezi, hogy az első kerekek kanyarban csúsznak ahelyett hogy fordulnának. Az alulkormányzott autót könnyebb vezetni de lassabb mint az az autó ami enyhén túlkormányzott

5 Túlkormányzottság Az autó túlkormányzott ha az első kerekeken a tapadás túl nagy és a hátsó kerekeken nem elegendő. Ilyenkor az autó hátulja megcsúszik. Ha nagyon erős a túlkormányzottság akkor az autó egyszerűn megpördül.

6 Tömegelmozdulás: A tömeg elmozdulása az autó kezelésének kulcsa. Figyelembe kell venni, hogy az autó egyes alkatrészeinek meghatározott súlya van és ez a súly a kerekeken keresztül nehezedik az útra. Amennyiben az autó mozog az egyes kerekekre jutó súly pillanatról pillanatra változik. A tömeg jellemzően az autó eleje vagy hátulja felé mozdul el vagy az autó bal vagy jobb oldala irányában. Az hogy a tömeg milyen mértékben mozdul el az autón egyrészt a beállítások határozzák meg másrészt a vezetési stílus.

7

8 Köszönöm a figyelmet


Letölteni ppt "Futómű beállítás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések