Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAmanda Bognárné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Hogyan működik egy magán-egészségügyi intézmény ?
Bepillantás egy Superbrands-díjas klinika életébe Bizalom, minőség, elégedettség Dr. Papik Kornél Budai Egészségközpont, ügyvezető igazgató
2
Egészségközpont – Magán járóbeteg-ellátás
Teljes körű járóbeteg-ellátás 42 szakmában Preventív szűrővizsgálatok és foglalkozás-egészségügy Átalánydíjas programok Széles körű diagnosztikai vizsgálatok Mozgásszervi központ Selfness és alternatív gyógyászat Egyéni ügyfeleknek Vállalatoknak 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
3
Országos Gerincgyógyászati Központ
Komplex gerincgyógyászati ellátás gerincsebészet ortopéd sebészet konzervatív mozgásszervi ellátás rehabilitáció gyógytorna-fizioterápia pszichológia – pszichoterápia direkt digitális röntgendiagnosztika csúcskategóriás ultrahang diagnosztika CT és MR diagnosztika Kutatás-fejlesztés, innováció 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
4
Önkormányzati Egészségügyi Napok
2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
5
A Budai Egészségközpont számokban
3 telephely (+ 1 kórház) 8 külső helyszín 63 (47 privát) rendelő 42 szakma 240 (70 privát) munkavállaló 160 (120 privát) közreműködő ( privát) ügyfél 220 szerződött vállalat évi ( privát) vizsgálat évi műtét 3,2 milliárd Ft árbevétel 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
6
Önkormányzati Egészségügyi Napok
Vízió Kiemelkedő szakmai minőség szakértelem műszerezettség Magas szolgáltatási minőség nívós környezet magas színvonalú kiszolgálás Komplex ellátás Standardizált folyamatok minőségbiztosítás informatikai támogatás Innováció, K+F Érték- és profitteremtés 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
7
Önkormányzati Egészségügyi Napok
Versenyelőny Fókuszban a gyógyulás Prevenciós szemlélet, gondozás Szükséges időtartam Komplex szolgáltatás Magasan képzett személyzet Folyamatos tréning Teljes körű műszerpark Szakmai protokollok (ISO, MEES) Kifinomult csapatmunka 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
8
Önkormányzati Egészségügyi Napok
Brand esszencia Segítő szakértő komplex innovatív Megbízható szervezett hiteles pontos Személyes együttműködő kedves Igényes Odafigyelő 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
10
Szakmai tevékenység Magán Közfinanszírozott Horizontális integráció
Prevenciós szemlélet Van idő a gyógyításra Teljes körű műszerpark Szolgáltatási innováció Hazai elismertség Vertikális integráció Gyógyító szemlélet Hatékonyság Speciális célműszerek Szakmai innováció Nemzetközi elismerés Teljes körű, komplex szolgáltatás Szakmai protokollok következetes betartása Magas szakmai minőség Jól szervezett, pontos, hiteles munka 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
11
Szolgáltatási tevékenység
Magán Közfinanszírozott Összehasonlítási alap: vásárolt szolgáltatás Szolgáltatás szervezés Azonnali segítség Partnerség Várakozásmentesség Minőségi körülmények Odafigyelő kiszolgálás Szakértelem Összehasonlítási alap: másik kórház Elérhetőség Előjegyzési- és várólista Információs aszimmetria Jól szervezett Tisztaság Bizalom Szakértelem 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
12
Ügyfélorientált szolgáltatási folyamat
Kapcsolat kialakítása Időpont egyeztetés - ellátásszervezés Vizsgálatok, adminisztráció Számlázás Visszajelzés 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
13
Időpont egyeztetés - ellátásszervezés
Ki kezdeményezi az előjegyzést ? páciens vállalati kapcsolattartó ellátásszervező szolgáltató Milyen csatornákon ? telefon, , fax, chat, skype, facebook integrált contact center on-line ügyfélszolgálat Hogyan lehet dokumentálni ? hangrögzítés vagy sms visszajelzés integrált CRM rendszer Specialitások csoportos előjegyzés vizsgálat sorozatok egyeztetése multifunkcionális rendelők csúszások követése 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
14
Adminisztráció - Számlázás
központi adattárolás és archiválás külső leletek integrálása zárt leletkezelési folyamat érzékeny adatok védelme titkos adatkezelés digitális aláírás Számlázás integrált, zárt elszámolási rendszer tételes teljesítésigazolás egészségpénztári elszámolások biztosítói ügyintézés vállalati számlázás 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
15
Önkormányzati Egészségügyi Napok
Visszajelzés Páciensek részére előjegyzési időpontok egészségterv kontroll időpontok ütemezett programok Döntéshozók részére részvételi statisztikák előrejelzések betegség statisztikák elemzések hírlevelek, javaslatok ügyfél elégedettség 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
16
Online szolgáltatások
Ügyfelek részére időpont foglalás vizsgálatokra vizsgálati eredmények megtekintése számlázási információk személyes adatok, szerződéskötés online fizetés elégedettség mérés Leendő ügyfelek részére általános vállalati portál funkciók Munkatársak részére extranet: teljes körű távmunka elérés interneten mobil push teleradiológia K+F kutatási adatbázis 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok
17
Köszönöm a figyelmet !
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.