Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez."— Előadás másolata:

1 Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség

2 Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez kapcsolódnak még: oktatók, professzorok intézményi dolgozók, és a hallgatók családtagjai.  Így a felsőoktatásban érintettek száma Magyarországon meghaladja az EGYMILLIÓ főt.  A felsőoktatás, a tudomány és a kutatás-fejlesztés meghatározó minden ország gazdasági fejlődésében.  Ezeket figyelembe véve megállapítható, hogy a felsőoktatásnak jelentős gazdasági és társadalmi szerepe van Magyarországon, de ehhez nem párosult megfelelő kommunikációs súly.  Az Educatio Press Hírügynökség 2001. tavaszán azért jött létre, hogy a felsőoktatás társadalmi és gazdasági súlyának megfelelő kommunikációs súlyt kapjon a magyar médiában, és a közéletben.

3 Az Educatio Press működése:  Az Educatio Press az egyetlen felsőoktatással, közoktatással és ifjúságpolitikával fogalakozó hírügynökség és portál Magyarországon.  Az EduPress hírlevele segítségével naponta, a portálon (www.edupress.hu) pedig folyamatos frissítéssel tájékoztatja felhasználóit a felső- és közoktatás aktualitásairól.www.edupress.hu  Jelenleg több mint 5000 regisztrált felhasználója van az EduPressnek, közöttük: rektorok, főigazgatók, oktatók, hallgatók, oktatáspolitikusok, szakminisztériumi és háttérintézményi vezetők, oktatáspolitikai újságírók, magánszemélyek.  A hírügynökség tudósítói az egyetemi és főiskolai újságírók és az intézményi pr- és kommunikációs referensek.  A hírgyár úgy működik, mint minden, különböző szakterületekre specializált hírügynökség:  A felső- és közoktatás valamint, az ifjúságpolitika híreinek összegyűjtése.  Szerkesztett, Internet alapú híradatbázis felépítése a beérkezett anyagokból.  Közvetlen INGYENES hírszolgáltatás a felhasználóknak a hírügynökség hírlevele és a közvéleménynek az EduPress portálja segítségével.

4 Az Educatio Press eredményei:  Az EduPress híreit használják az országos, regionális, megyei és városi napilapok, hetilapok, havi lapok valamint az on-line média.  A forrásmegjelöléssel leközölt hírek megjelenési aránya átlagosan 50 %-os.  Az elektronikus sajtó elsősorban információforrásként használja az EduPresst.  Az EduPress hírszolgáltatásán túl ma már jelentős belső kommunikációs feladatokat is ellát. Az Educatio Press mára felsőoktatás belső „online-hírmondójává” szerveződött.  A www.edupress.hu portál látogatottsága 20 000 átlagosan.www.edupress.hu

5 Együttműködés az Edupress-szel:  Miért jó a felsőoktatási intézményeknek együttműködni az Educatio Press Hírügynökséggel?  HÍRKÜLDÉS: Az intézmények hírei, információi országos nyilvánosságot kapnak, ha eljutnak az Educatio Press-hez.  HÍRFOGADÁS: Az Educatio Press-től országos felsőoktatási, mindenre kiterjedő, szakmai híreket kapnak INGYENESEN, valamint kereshetnek a 6 éves archívumban is.  A hírküldés módja: Kapcsolatfelvétel a szerkesztőséggel: Horváth Ágnes felelős szerkesztő 06-1-273-33-76 06-20-244-11-71 vagy 06-30-640-31-94 horvath.agnes@edupress.huhorvath.agnes@edupress.hu vagy edupress@edupress.huedupress@edupress.hu  A hírfogadás módja: feliratkozás az Edupress Hírlevélre, a szerkesztőségnél, vagy a www.edupress.hu oldalon. www.edupress.hu

6


Letölteni ppt "Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez."

Hasonló előadás


Google Hirdetések