Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Készítette: Benkő Zsolt Majoros Marianna Máthé Marianna Tóth Eszter Újvári Dávid Vági Antal
2
Mi a CRM? Jelenlegi és jövőbeni ügyfelek szükségleteinek Adatgyűjtés
Megismerésére Megértésére Kezelésére Adatgyűjtés Ügyfélkapcsolat menedzsment Üzleti stratégia
3
CRM a segítség nyújtásban
Döntés előkészítésben Stratégiai célkitűzés Kommunikálás a vállalati rendszerek felé
4
CRM kialakulása CRM a kereskedelem kialakulása óta létezik
Idők során a fő változás a cégek méretnövekedése CRM rendszerek az informatika fejlődésével biztosíthatóak Nagy tömegű ügyféladat elemzése lehetséges
5
CRM-rendszer Ügyfélközpontú adatbázis Integrált informatikai rendszer
Illeszkedés a vállalat szervezeti felépítéséhez, marketing és értékesítési folyamataihoz Stratégiai fontosságú döntések előkészítése Döntéstámogatás, végrehajtás nyomon követése Előrejelzések, alternatív forgatókönyvek
6
300 vállalat a CRM bevezetésének céljáról
ügyfelek hűségének növelése egyénre szabott szolgáltatás nyújtása minden ügyfélnek nagyobb ügyfélismeret megszerzése megkülönböztetés a konkurenciától legjövedelmezőbb ügyfelek azonosítása egy ügyfélre jutó nyereség növelése ügyfél igények, panaszok gyorsabb kezelése új ügyfelek megszerzése ügyfél életciklus érték figyelembevétele ügyfél-kommunikáció költségének csökkentése ügyfélmegszerzés költségének csökkentése
7
Vevői életciklushoz kapcsolódó vállalati funkcionális tevékenységek
8
Ügyfél-érték ciklus modell
9
Köszönjük a figyelmet…
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.